Room to Grow Reviews

4.30 Rating 1,779 Reviews
84 %
of reviewers recommend Room to Grow
Read Room to Grow Reviews
Room to Grow 5 star review on 8th April 2021
Caroline Weston
Room to Grow 5 star review on 5th March 2021
Anonymous
Room to Grow 5 star review on 5th March 2021
Anonymous
Room to Grow 5 star review on 5th March 2021
Anonymous
Room to Grow 5 star review on 5th March 2021
Anonymous
Room to Grow 5 star review on 26th February 2021
Lauren Elias
Room to Grow 5 star review on 26th February 2021
Lauren Elias
13
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Overall the Hudson mid-sleeper is fine and our little boy loves it but we were a little disappointed at some of the fittings. The screw covers provided didn’t fit over the low screw heads that are now quite visible and aesthetically don’t look great. Also, there is a screw at the top of the ladder that won’t go in as there is no pre-drilled hole so this doesn’t look great either.
Posted 2 months ago
We are sorry to hear you are not entirely satisfied with your order. The support team will be in contact to see if there is anything they can do to help rectify this. Best wishes, RTG
Posted 2 months ago
Sadly a piece of the bed was damaged, but the customer service team were amazing and quickly sent out a new piece
Posted 2 months ago
We are glad the service team could help you with your damaged part so quickly. Hope you enjoy the new bed. Best wishes, RTG
Posted 2 months ago
Delivery was faster then stated which was welcomed
Posted 2 months ago
Thank you, great to hear the delivery arrived with you quickly. Best wishes, RTG
Posted 2 months ago
Bought this wardrobe as part of a set for my son’s room. It’s very big, we didn’t give that credit, which overwhelmes his room a bit, but that’s our mistake. What is missing is the option for more boards on the shelving side and ideally a couple draws for socks/pants. But apart from that it’s roomy and holds lots of clothes and looks the part.
Posted 2 months ago
Thank you for leaving your review, all comments are welcomed. Best wishes, RTG
Posted 2 months ago
I purchased a high bed for my Granddaughter and she is delighted with it. We had decided to purchase from Room to Grow as my Grandson has the mid sleeper and we were impressed with the quality. The site was easy to navigate, the selection and paint were easy, as were ensuring the delivery went to an address over than mine. The bed was delivered within the promised time frame and my son said it was easy to assemble. I would recommend.
Posted 2 months ago
It is always great for us to hear that both you and your granddaughter are pleased with the Bloc High Sleeper. It is a fantastic bed with oodles of under bed space for making a den, a chill out area, adding furniture or just space for playing. Thank you for your review, RTG
Posted 2 months ago
My 6 year old daughter loves her new bed. A little tricky to assemble and very time consuming but overall very happy, good quality would highly recommend
Posted 2 months ago
We hope your little girl enjoys the Nordic High Sleeper 2, it has a great space saving design and feels very grown up. Best wishes, RTG
Posted 2 months ago
Really good communications throughout the process especially around expected delivery. Our daughter loves her new bed and can't wait until she can have friends for a sleepover. Just wish we had spent the £85 and taken up the offer of it being built! Definitely a two person job and you will need to be extremely patient. Highly recommend.
Posted 2 months ago
The Unos 21 High Sleeper bed is multi-functional with both a desk and sofa bed. We love to hear that both parent and child are pleased with their purchase. Thank you, RTG
Posted 2 months ago
Arrived much quicker than estimated and a good price.
Posted 2 months ago
Thank you for taking the time to leave your review. Best wishes, RTG
Posted 2 months ago
My son loves new desk!its big and solid. Very good quality, thank you!
Posted 2 months ago
We are so pleased your son loves his new Chicago Desk. With its large worktop and useful over desk space its a great use of space and storage. Best wishes, RTG
Posted 2 months ago
Awful experience with room to grow, bought a midnight blue bunk bed with trundle, waited months for this to be delivered, finally delivered and what a shock! Bunk beds in awful condition, chipped, poor workmanship, glue like substance all over them, I had the bunk beds replaced, and once again awful condition and this time they forgot my trundle! Oh and this is after booking a day of work for them to not even turn up at the correct address! So a wasted day of work, total 3 days of work, trundle arrives in even worse condition! They must have no quality control before the items are shipped! £500 product that now looks like I have a second hand tatty bunk bed in my children’s room... was offered like 7% discount! Awful awful awful, customer service not to bad, but products!! Awful!!
Posted 2 months ago
I am very sorry that you experienced this with your bunk bed. I can see that the customer service team have been working closely with you on getting any problems rectified as quickly as possible. We welcome all feedback, both positive and negative, so we can work with our partners to find new ways to prevent this from happening in future. Best wishes, RTG
Posted 2 months ago
Easy to order, good price. Telephone call received to arrange convenient delivery day.
Posted 2 months ago
Thank you for taking the time to leave a review. Best wishes, RTG
Posted 2 months ago
Bed is excellent but there was a few scratches on the woodwork when delivered. Contacted Room to Grow who were quick to offer a solution. My son loves his bed.
Posted 2 months ago
We are pleased that that service team helped to rectify any issues you had with your Solitaire Mid Sleeper and you are pleased with your purchase. Thank you, RTG
Posted 2 months ago
I purchased the Stompa Day bed back in October and as I was moving house I asked Room to Grow to hold the delivery until we moved house. The Customer Service is excellent and they did not hesitate to accommodate my requests. The Delivery went smoothly and I was really happy with the service. The bed is good quality and my little boy loves it. I would definitely recommend this company.
Posted 2 months ago
The Stompa Day Bed is so versatile, it gives you the option of a sofa by day for sitting, relaxing and socialising with friends and then a full size single bed at night time. Thank you for such a great review of the bed, service and delivery. Best wishes, RTG
Posted 2 months ago
I bought a bed from you A year ago quality of furniture was good delivery was good but this time furniture here not so good as in quality and delivery was terrible
Posted 2 months ago
Solid bed , very easy to put up Very pleased
Posted 2 months ago
Thank you for taking the time to leave a review. Best wishes, RTG
Posted 2 months ago
Purchased a high sleeper Thuka Hit 9 with desk & chaired. Pretty happy overall but was disappointed when opened box & bed is not white as it appears in the photos, it is a white lacquer where the grain & knots are clearly visible underneath. The instructions are also a bit complicated as you have to reverse them if having the ladder on opposite side. The runners which hold the chair bed section in place also frequently pop out which is irritating.
Posted 2 months ago
The Thuka Hit 9 is described as solid scandinavian pine in a whitewash lacquer. If you are having problems with any parts please contact the team on support@roomtogrow.co.uk and they will be able to help you with this. Best wishes, RTG
Posted 2 months ago
Bought bunks beds for my granddaughters very well made and sturdy the grandkids love them especially the shelves that are attached to the beds so they can keep their toys near them , would definitely recommend .Really good service and delivered on time
Posted 2 months ago
We hope your granddaughters enjoy their new Marlo Bunk Bed. The shelving is a really handy addition to keep everything close by at night time. Best wishes, RTG
Posted 2 months ago
From start to finish this has been a terrible order, I was told my item was in stock only to receive an email 11 days later saying it was out of stock then the dates kept getting changed then when delivery eventually arrived 6 weeks after I ordered it they had sent the wrong (box) parts, eventually got the correct box 5 days later and found to be damaged, the incorrect box is still at my property with no feedback to collect, won’t be using again
Posted 2 months ago
We are sorry for the delay in receiving your order. Due to the current climate there was a delay on stock availability. It is good to hear you have now received all components required to complete your order, and the team will be happy to help with replacements on any damaged parts. Best wishes, RTG
Posted 2 months ago
Very easy to order, description accurate and delivered on time
Posted 2 months ago
Thank you for reviewing the Thuka Hit 9 High Sleeper. Best wishes, RTG
Posted 2 months ago
Good speedy delivery, easy to put up bed and it looks great
Posted 2 months ago
Thank you for taking time to leave your review. Best wishes, RTG
Posted 2 months ago
Room to Grow is rated 4.30 based on 1,779 reviews