Room to Grow Reviews

4.29 Rating 1,771 Reviews
84 %
of reviewers recommend Room to Grow
Read Room to Grow Reviews
Room to Grow 5 star review on 8th April 2021
Caroline Weston
Room to Grow 5 star review on 5th March 2021
Anonymous
Room to Grow 5 star review on 5th March 2021
Anonymous
Room to Grow 5 star review on 5th March 2021
Anonymous
Room to Grow 5 star review on 5th March 2021
Anonymous
Room to Grow 5 star review on 26th February 2021
Lauren Elias
Room to Grow 5 star review on 26th February 2021
Lauren Elias
13
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
A great bed for my two boys (4 and 6) and seems to be coping well so far with them swinging off it. The bed itself has a painted finish which doesn’t take much to mark or scratch, but we kind of prepared ourselves for worse with the kids hammering it so 🤷🏻‍♀️. But if you particularly wanted one that didn’t mark or scuff so easily, you might want to go for an unpainted one. Also, one of the joints in the headboard part (the pre-constructed but, not the bit you screw together yourself) seems to have a bit of movement in it, and as it’s the joint where you hold on to pull yourself up the ladder to the top bunk, I can see us having to put an extra screw in it to reinforce it, which is a shame because it’ll ruin the look of it. But at least it won’t work loose so we’ll have to just bite the bullet and put a long screw through the whole joint to add extra strength. Room to grow have been great, good communications during lead times, delivery as expected, and thankfully the delivery drivers took it upstairs, as the boxes were immensely heavy. All in all a good experience.
Room to Grow 5 star review on 8th April 2021
Posted 4 weeks ago
Thank you for your review and the fantastic picture. Your comments on the paint and the reinforcing are really helpful as we appreciate all customer feedback for future improvements. Best wishes, RTG
Posted 4 weeks ago
Lovely bed. Really well made. A bit tricky and time consuming to put together but well worth it in the end!
Posted 4 weeks ago
We are glad to hear your Vermont Storage Bed was worth the time to assemble. Best wishes, RTG
Posted 4 weeks ago
We bought the Sienna double ottoman bed. It is absolutely beautiful. It looked lovely on the website but we really appreciated the scale and quality of it when it was built. It’s a very elegant bed and something my teen daughter will love for years to come. We also got the e-pocket mattress which she said is super comfortable too. Now it will be even harder to get her out of bed!
Posted 1 month ago
The Sienna Velvet Double Ottoman Bed is a very elegant bed and the under bed storage is a great addition. It is great to hear both you and your daughter are pleased with it. Best wishes, RTG
Posted 4 weeks ago
Quick delivery for the clock and quick response regarding tracking of other items
Posted 1 month ago
Thank you Gary, for your review. Great to hear everything arrived with you as quickly as possible. Best wishes, RTG
Posted 4 weeks ago
Really good bed, plenty of choice and exactly what we needed. Packages arrived un-damaged and all there, plenty of communication for delivery just a bit quiet between ordering and dispatching. Two person four hour build estimate was about right for the bed we chose. Some of the parts could’ve been delivered pre-assembled and one section of the bed feels a bit flimsy with three boards being stuck together in a row for what appears to be a colour change reason?
Posted 1 month ago
Thank you for your review of the Skye High Sleeper, the integrated storage and desk make it a wonderful space saving bed. If you have any concerns with any parts of the bed, please feel free to discuss with the support team on support@roomtogrow.co.uk. Best wishes, RTG
Posted 4 weeks ago
Love the Stompa mattress we ordered so comfy, ordered with ease from Room to Grow after buying our bunk beds from there. Delivered within 48hrs.
Posted 1 month ago
The 5 unique comfort layers in the Stompa S Flew Airflow Foam Mattress make it super comfy. Thank you for your review, RTG
Posted 1 month ago
Very bad service when I’m order my item,two month's left to receive delivery...!!!
Posted 1 month ago
We are very sorry there was a delay with part of your order. I can see you did receive a refund on the shipping costs you paid and your wardrobe has now all been delivered. Best wishes, RTG
Posted 1 month ago
Fantastic bed really sturdy and very happy children
Posted 1 month ago
Thank you or leaving your review, great to hear you are happy with the bed. Best wishes, RTG
Posted 1 month ago
Great company! The items were really good quality and the communication was amazing. Keeping me in the loop with when things would be delivered and also catering colour options to exactly what I wanted for the personalisation. Would definitely purchase from them again!
Posted 1 month ago
Thank you for your fantastic review, the team are always happy to help with customer requests. Best wishes, RTG
Posted 1 month ago
Service and customer support was excellent. Goods are of a good quality would definitely recommend
Posted 1 month ago
Thank you for taking the time to review the Stompa CK White Wooden Bunk Bed. Best wishes, RTG
Posted 1 month ago
Beautiful furniture, slight delay on delivery but at these times nothing unusual
Posted 1 month ago
Thank you for your review and your understanding during the current circumstances. Best wishes, RTG
Posted 1 month ago
Thank you for leaving a review. Could we possibly ask if you could upload a picture of your purchase for us to show on the site? It would be great to show how it looks in a real bedroom! Many thanks, RTG
Posted 1 month ago
We purchased this bed for our 2 year old and he absolutely loves his new big boys bed. It’s a great solid piece of furniture and will grow with him over the years
Posted 1 month ago
Thank you for leaving your review. Best wishes, RTG
Posted 1 month ago
Happy with service and quick delivery .
Posted 1 month ago
Thank you for sparing the time to leave your review. Best wishes, RTG
Posted 1 month ago
I kept ringing about why these items were late and never received the email I was promised each time. Then when they did arrive I had no notification of delivery and they were left on my drive for 7 hours my neighbour informed me. Just disappointing communication.
Posted 1 month ago
We are sorry to hear about your experience, all feedback is welcome so we can improve our services going forward. Best wishes, RTG
Posted 1 month ago
Excellent customer service!!! Staff very helpful and friendly.
Posted 1 month ago
Thank you for your great review, the service team will be pleased. Best wishes, RTG
Posted 1 month ago
Quality products
Posted 1 month ago
Thank you for taking the time to leave a review. Best wishes, RTG
Posted 1 month ago
Great website, Called me to arrange delivery very quickly and then delivered when they said they would.
Posted 1 month ago
It is great to read your fantastic review. Thank you, RTG
Posted 1 month ago
We are very happy with the first bed we brought our daughter the bloc starter bed and she loves it. It is what we expected and is of a good quality. We were very impressed with the communication and quick delivery of this bed, I think it was 7 days from the day we ordered until it was delivered.
Posted 1 month ago
The Bloc Starter Bed is a fantastic first bed, it is great your daughter likes it. Thank you for your review, RTG
Posted 1 month ago
First class service, from the first enquiry to ordering and to delivery! Bought Stompa with the delivery and build service, which was arranged and executed to perfection. Can’t recommend them enough.
Posted 1 month ago
Thank you for your lovely review. It is great to hear everyone is happy with the service received and with the new beds. Best wishes, RTG
Posted 1 month ago
Lovely item, prompt delivery and helpful customer service! Thank you!
Posted 1 month ago
Thank you for taking the time to leave your review. Best wishes, RTG
Posted 1 month ago
Room to Grow is rated 4.29 based on 1,771 reviews