Pull The Cork Reviews

4.85 Rating 170 Reviews
97 %
of reviewers recommend Pull The Cork
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Own Driver
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
100%
Accurate And Undamaged Orders
95%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat
Read Pull The Cork Reviews

Write Your review

Tell us how Pull The Cork made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Pull The Cork 5 star review on 27th November 2020
Jo S
Pull The Cork 5 star review on 20th April 2020
Anonymous
Pull The Cork 5 star review on 4th April 2020
Jacqueline E
Pull The Cork 5 star review on 3rd April 2020
Cameron C
Pull The Cork 5 star review on 29th March 2020
Jessica M
Pull The Cork 5 star review on 29th March 2020
Jessica M
Pull The Cork 5 star review on 29th March 2020
Anonymous
2
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Ordered the Jordan tasting pack .... and it had to be delivered by Friday in time for the tasting on Instagram to the remotest place in Devon at this tricky time .... and it was! Made our Friday evening .... Thank you!
Posted 1 year ago
Prompt and efficient service. Good to be able to source natural wines. Thanks
Posted 1 year ago
Really quick and efficient service!
Posted 1 year ago
nice wines, speedy delivery, reasonable price
Posted 1 year ago
Would usually buy wine from a well known high street brand, but they were suggesting it could take up to 2 weeks to deliver. Their loss was very much my gain. Came across pull the cork, great selection of unique and reasonably well priced wines, arrived less than 36 hours after delivery in packaging with no plastic. Couldn’t be happier and will be no doubt ordering again!
Posted 1 year ago
The delivery was amazing we had our wine within 48 hours! Plus all the wine we had delivered was 5*.
Posted 1 year ago
Incredibly fast delivery and friendly service. Loved my order of Elliot's isolation case, will most definitely be ordering from you again!
Posted 1 year ago
Delicious wines! Thank you. Wonderfully speedy too.
Posted 1 year ago
Fast and great selection
Posted 1 year ago
Excellent wine and very good service in these very trying times.
Posted 1 year ago
Fast delivery and delicious wine!
Posted 1 year ago
Great price, easy ordering. Pity the 10% off for signing up to newsletter didn't say on orders over £100. Order arrived unannounced, not ideal. The pop-up needs to reference the minimum spend to achieve the 10% off offer. The current way is misleading. Pity you can't take constructive criticism. By the way it's Robert, not Richard.
Posted 1 year ago
Hi Robert, It sounds like you had a bad experience, which we can only apologise for, however, please note; There is a page in the footer of the website that states the rules on discounts, which we also sent you in an email. The 10% does state min order of £100; in the pop-up when signing up, the email that is sent to you, and on the discounts page. All orders are sent with a text message prior to delivery by DPD, you are also then supplied with a 2-hour time slot which we can see from our end that you received.
Posted 9 months ago
Excellent. Lovely wine. Lovely experience. Cheered our family up no end at this crazy time. Well done Elliot. X
Pull The Cork 5 star review on 4th April 2020
Posted 1 year ago
Incredible wines at reasonable prices. Prompt and well packaged delivery. So happy to have found a way to support sustainable wine from my doorstep! Thanks to everyone at Pull The Cork and looking forward to future orders!
Posted 1 year ago
A fantastic idea and generally worked well. However, I feel it would have been better to perhaps use another platform as the constant comments are distracting. I would also say that the table designer added no value whatsoever and took away from the wine experience. (We enjoyed the two guys as they spoke briefly & about relevant topics). We enjoyed it & would recommend to friends but would like to learn more about the wine & vineywards. Thanks!
Posted 1 year ago
Great service, top-notch vino. And really enjoyed the isolation wine tasting. See you next week. Helen and Kurtis x
Posted 1 year ago
Excellent service! Arrived really quickly and well packaged! Thank you so much, if I can't get to our local pub at the moment which sells this delicious wine, you have ensured that I can still enjoy it!
Posted 1 year ago
So easy to order and incredibly fast service , so looking forward to the Insta Live wine tasting I was so impressed I ordered another Isolation wine tasting pack from friends so we can join in and do the tasting together ( even though it will be remotely ) amazing idea
Pull The Cork 5 star review on 3rd April 2020
Posted 1 year ago
Great wine options and great service. whats not to love :)
Posted 1 year ago
Excellent, speedy service, with a great selection of what I have tried great wine! Will be ordering again very soon.
Posted 1 year ago
Pull The Cork is rated 4.85 based on 170 reviews