Paul James Blinds & Curtains Reviews

4.59 Rating 34 Reviews
88 %
of reviewers recommend Paul James Blinds & Curtains
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Own Driver
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone

Write Your review

Tell us how Paul James Blinds & Curtains made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
I ordered and paid a deposit on shutters in August 2020. I was told the shutters would be fitted by the end of October, at the end of October I contacted the company to be told the shutters would be here end of November, end of Nov chased company to be told by shutters by Christmas, maybe early Jan 2021. Again contacted company end of January and told the Shutters were still on a ship from China that would be docking the first or second Monday in February and the company would call me with an update. First and second Monday been and gone, no update and no answer from company. Never any updates from company unless chased, never given correct information!!. Would now like my deposit back after almost six months of waiting but no reply? At the moment company does not even deserve the one star.
Posted 5 months ago
Hi they did our new house two years perfectly & we recently wanted some additional work done & we ordered 4 blinds for our roof windows. They did nothing but mess us around since ordering them in May & it’s September now. We couldn’t get a fitting date due to there van being broken down. We put up with the first excuse but when we complained a second time Paul James couldn’t have been more rude in just saying have your money back!! We have just got that back after chasing them for it. Great customer service that!! Wouldn’t recommend them again never!!!
Posted 2 years ago
Dear Andrew, We are very sorry about the inconvenience you have experienced. We had informed you with all relevant information regarding why this happened and it is our policy to refund customers, especially a valued customer such as yourself. Once again we are very sorry that you had bad experience in this instance and we hope that you accept our sincere apology. If you would like to discuss this further please do give us a call. Kind Regards, Paul James Blinds & Curtains Limited
Posted 2 years ago
Paul James Blinds & Curtains is rated 4.59 based on 34 reviews