Only Home Reviews

4.50 Rating 819 Reviews
88 %
of reviewers recommend Only Home
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 90%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 89%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Only Home Reviews

About Only Home:

Discover 1000's of amazing home furniture and home furnishings at Only Home. Where contemporary design meets homely styles and traditional influences meaning you can find anything from chairs and tables to cushions and throws to make Your Only Home. #MakeYourHome

Visit Website

Phone:

020 3880 5645

Email:

support@onlyhome.co.uk

Write Your review

Tell us how Only Home made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Only Home 5 star review on 6th March 2021
Laura B
Only Home 5 star review on 13th December 2020
Deborah D
Only Home 5 star review on 15th November 2020
Catherine M
Only Home 5 star review on 15th November 2020
Catherine M
Only Home 5 star review on 1st November 2020
Alison D
Only Home 5 star review on 3rd October 2020
Rebecca A
Only Home 5 star review on 3rd October 2020
Rebecca A
36
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
First chair out of order of 2 arrived damaged, second chair arrived 2 weeks later, Im still waiting on replacement to the damaged chair almost a month down line from original transaction. Holly in CS been good at responding however think your supplier has let you down badly which not my issue and reason I will not transact with you again or recommend you.
Posted 9 months ago
Hi Scott, please accept our apologies with the issues you have had with your order. As you mention, the supplier did indeed have some issues with the delivery of your chair, which are clearly unsatisfactory and we have taken this up with them directly. I really hope you will continue to think of us when it comes to your furniture needs and would love the chance to provide you with the excellent service our customers do normally receive.
Posted 9 months ago
Colour ordered not available after order accepted then when parasol based arrived after first use on both of them the outer rim cane iff.. they contacted the supplier who sent instructions to fix them myself by hearing the rubber and putting it back on! So no not recommended.
Posted 9 months ago
Beware....... the 14-day return window, - and there's no flexibility. So many retailers have a 28-day return window, and even those are extending deadlines , in the current circumstances, but not this one. So we overlooked this - yes, our mistake, but I don't feel this is real customer service. The thing is, it won't make me want to buy again or recommend. Is that what business wants?
Posted 10 months ago
Thank you for your feedback. Our Returns policy is clearly shown on our website which states that you must contact us within 14 days from the delivery date to request a return. I can see that your order was delivered to you 33 days ago which is unfortunately considerably outside the returns window. I am sorry that we have not been able to assist with your return on this occasion.
Posted 10 months ago
Horrendous. I ordered a rug for over £100 2 weeks ago. Was sent a rug that’s clearly not the rug I ordered. Contacted customer support and sent off images of the rug I received etc. 5 days ago and have heard nothing back. Extremely disappointed.
Posted 10 months ago
Good morning, I am sorry to hear you are not happy with the service provided. We were notified of the issue 27.05.20 and I am pleased to see our customer support team is currently dealing with this and have also sent a further email to update you on this. Kind regards, Only Home
Posted 10 months ago
we
Posted 10 months ago
Good morning, I am sorry to hear you have not been happy with the service provided. Looking into the order, I can see that this has arrived with you, however our support team have not been contacted to notify them of any issues with your order. I can confirm the support team have contacted you directly, if you can please reply to the email we will be more than happy to resolve any issue you may have had with your order. Kind regards, OnlyHome
Posted 10 months ago
When I bought some side tables from onlyhome the website said that new customers would get a 5% discount, however in other places it said only a £5 discount. I bought under the assumption I was getting 5% and later emailed to ask about this. However, I never received a reply. I feel that this is false advertising.
Posted 10 months ago
Good morning Thank you for your feedback, we are sorry to hear this. I can see that the team have emailed you directly this morning to resolve this and we apologise for any inconvenience caused. Best wishes OnlyHome.co.uk
Posted 10 months ago
Whilst this carpet is lovely to look at, it releases enormous amount of fibres. I now spend at least 15 mins everyday trying to clean it. I cannot quite believe just how much it sheds. Here's a pic to illustrate just how much it sheds.
Posted 11 months ago
Hi Nisha Thanks for getting in touch. We are so sorry to hear this - I can see that you have been in touch with our Customer Support team who will come back to you separately to see what we can do to resolve this issue. Best wishes OnlyHome.co.uk
Posted 11 months ago
Not interested with my complaint couldn’t wait to get rid of me very rude supervisor sadly I didn’t take her name will not be buying anything ever again
Posted 11 months ago
We are sorry to hear that you were not happy with the products you ordered. As explained, they are handmade and some dimensions can vary by a little, as was the case with your Fire Pit Lid. I can see that we have provided you with a free waterproof cover (worth £80) as a solution to the issue so we are very sorry to hear that this did not resolve your concerns.
Posted 11 months ago
I ordered a month ago and still haven’t received the item - despite being asked to rate my experience
Posted 1 year ago
Good morning Lousia, Thank you for contacting us and bringing this to our attention and I am sorry to hear you are unhappy with our service, as customer experience is very important to us. I see this review was posted on 10/04/2020, prior to contacting us directly and therefore, unfortunately we were unaware of an issue with your order. Unfortunately with the double Bank holiday our offices were closed over the weekend. However I am please to confirm our support team have already responded to you directly to help resolve this for you. Kind regards, Only Home Customer Support Team
Posted 1 year ago
I have had a terrible experience with this retailer and would recommend avoiding! I ordered some chairs based on the image displayed on the site. Completely different coloured chairs arrived. I advised customer service who told me that images do differ from the products on screen so this was not something they were responsible for. They advised my only option for these now useless chairs, was to pay to return. I had to pay £20 to book their courier and requested a date when I could be at home to hand over. They booked the incorrect date a few times so courier notifications were quite erratic. They eventually corrected this but when the courier arrived, he said he hadn’t been provided with any labels or returns info from OH which I found quite unprofessional. The item was sent back nonetheless and I continue to wait for a refund. At last check, I was told it would need to be 7 days from them receiving the item back at their warehouse, however due to the numerous incorrect deliveries scheduled, they never did provide tracking for the actual collection so I’ve no idea when they received it. But it was *their* courier so I would have thought it would be a little slicker than it has been. I have currently been waiting 10+ days for a refund. It’s such a shame as it was my first time shopping, the products look great but if you can’t trust what you will receive or the returns process; it’s not a safe place to shop. Please save yourself the admin nightmare and added expense to return the wrong items by not shopping here.
Posted 1 year ago
Good morning, We are sorry to hear you have had a negative experience with us and we would like to help resolve any outstanding queries you may have. I am pleased to confirm I can see that our support team are already in direct contact with you in relation to your order and have provided further information on this, along with the confirmation of your full refund. If you do have any further questions about any of our products or services, please do not hesitate to contact us via: support@onlyhome.co.uk or speak with our team members on: 0203 880 5645. Kind regards, Only Home Customer Success Team
Posted 1 year ago
Ordered, long wait, had to chase up, standard answer received, then received a few days later. Clearly mis-laid order. Won't be using again.
Posted 1 year ago
Thank you for your feedback below. We are sorry to hear that you didn't have a good experience with your order. Your order was received over the Christmas period when the seller was closed which is why there was unexpected delay in the item being shipped to you. We hope that you are pleased with the items you ordered and if our team can do anything else to help do let us know. Best wishes OnlyHome.co.uk
Posted 1 year ago
Never received the item!
Posted 1 year ago
So disappointing. They don’t despatch quickly, they take days to even confirm the item (that you have bought and paid for) is in stock, and then when it isn’t they take ages again. The customer services consists of one empathy-bereft person, and I have real concerns that if my chairs don’t stand the test of time I will get, again, no real level of attention or service. I bought the items for a specific event at home, and it was weeks before resolved. Avoid.
Posted 1 year ago
Ordered leather chair, have continued to email as not arrived, continually told it's on it's way and will arrive before a certain day have now been waiting 4 wks
Posted 1 year ago
I loved my purchase of 2 sideboards but the colour is completely different- supposed to be navy but is a greeny grey. I e-mailed to say so. I got a reply from the customer service who had'cut and pasted' terms and conditions and that colours may vary. Didn't expect such an abrasive response. Won't use nor reccommend this company.
Posted 1 year ago
Problem with delivery
Posted 1 year ago
Awful experience so far with Only Home, which has put me off from ordering more items from them in the future. I was phoned up to say my items (table and chairs) were being delivered to my flat the next day to which I said I was unable to be in the house at such short notice. Rather than offer to rearrange the deliver company made me feel very guilty about this and asked that I make arrangements to be in the flat as they "Don't visit Scotland often". After pleading with friends and family to be in the flat I phoned up to say it could be delivered before being told there was an issue with the van. They then told me it would be delivered on the coming Friday only for the delivery not to go ahead due to a lack of drivers! Finally, the third attempted delivery went ahead but the company forgot to pack the legs for my chairs chairs so I was stuck with a table and four chairs without legs. I ended up having to collect the legs from my local depot, as the rearranged DPD delivery did not send me a text to let me know when they were planning on delivering my items. To make matters worse the table is faulty, with the screw holes not lining up with the legs. After about two hours of trying to get the legs attached I gave up and I will be returning this item. I am already worried about how much of a hassle it will be to get a new table considering how hard it was to get the first one! A very unhappy customer.
Posted 1 year ago
Still waiting refund
Posted 1 year ago
The service is absolutely shocking sent wrong chairs still waiting refund
Posted 1 year ago
My item arrived damaged and after 3 days of sending an email with pictures I still didn't get a reply. I called yesterday and the manager was supposed to call me back.. till now no reply.
Posted 1 year ago
Only Home is rated 4.50 based on 819 reviews