Mylek Reviews

4.63 Rating 355 Reviews
94 %
of reviewers recommend Mylek
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
98%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 93%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Read Mylek Reviews
Visit Website

Phone:

0800 811 9464

Email:

sales@mylek.co.uk

Location:

Mylek, Tayson House, Methley Road,

Write Your review

Tell us how Mylek made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Quick delivery
Posted 1 month ago
Excellent 1Kw heater and first class customer service from the suppliers, had one and bought a second.
Posted 1 month ago
Very good product and great service delivery
Posted 1 month ago
Excellent drill great price and rapid delivery.
Very easy company to deal with and communicate.
Highly recommend.
Posted 1 month ago
Ordered easily and delivered very quickly in good condition . Well priced heaters and the company seem professional and reliable .
Posted 1 month ago
Very pleased easy to fix to wall seems to do all it is supposed to do
Posted 2 months ago
hi very pleased gentle heat and silent perfect
Posted 2 months ago
Good quality fast service
Posted 2 months ago
Great heater - ideal for the kitchen area I got it for and as it’s programmable it comes on to warm when needed
Posted 2 months ago
Smart and efficient radiator. I bought this for my conservatory as it can be programmed.
However, I am unable to see the program panel so I now have to do it manually which isn’t that convenient. You need someone who can see the very small signs and has the patience to set the week long individual settings.
I’d only recommend it it for manual setting if you are elderly u less you can get it set up for you.
Posted 2 months ago
Not high quality items in the case (drill sticks or etc ) in the box, also rotating speed is not fast, which makes it not useful in some cases.
however, it is ok for basic things to drill something in the wall etc
Posted 2 months ago
The radiator is a great design, looking modern yet elegant in any environment...it heats up well and is energy efficient...the only let down is the control unit...it is very complicated to use and the accompanying documentation/user guide does not assist much further...I quite often now use the presets as to programme each day is unwieldy...how can you improve Mylek?
Posted 2 months ago
We use the skirting heater to supplement our central heating when the weather is very cold and the heater works very well. It controls the temperature itself, so we don't have to keep attending to it. Very small inconvenience in that we are encouraged not to use an extension cable. There is not an option on the heater for a cable outlet at either end of the metre-long heater, so we lose that amount of cable to our nearest socket. The heater is made in China.
Posted 2 months ago
Purchased a heater for a conservatory. Very pleased with the product, it matches the specifications and heats effectively. Product arrived within 24 hours and was significantly cheaper direct from the manufacturer than from a certain well-known online supplier!
Posted 2 months ago
They seem caring and give a good service
Posted 2 months ago
Respond quickly to issues.
Posted 2 months ago
Regrettably the radiator control housing had broken off on arrival
Posted 2 months ago
Hi,
Thanks for taking the time to leave us a review. I'm sorry to hear that your order was damaged on arrival. We do take great care to properly pack all orders but on very rare occasions these things can still happen. I'm very sorry for the inconvenience. I have asked a colleague to contact you privately to try and resolve this for you, or you can give us a ring on 0800 811 9464 and we'll be happy to arrange a partial refund or replacement for you. We will sort this for you one way or another.
Stay safe out there.
Best regards,
Customer Service Team
MYLEK
Posted 2 months ago
Unable to comment as product not yet fitted
Posted 2 months ago
Great fast delivery, friendly,quick return of faulty product and new one arrived in no time. Friendly staff on phone lime
Posted 2 months ago
Unacustomed as I am to writing short reviews,I wish to say god bless M yleck and all thst sail with them ,amen
Posted 2 months ago
Mylek is rated 4.63 based on 355 reviews