WDF Reviews

4.67 Rating 353 Reviews
91 %
of reviewers recommend WDF
Read WDF Reviews

About WDF:

Our customer service team are available Monday to Friday 8am until 4pm, Customer satisfaction is our NUMBER ONE PRIORITY ,
IF YOU ARE UNHAPPY IN ANY WAY PLEASE EMAIL customersupport@mintymelons.co.uk or call 01244 735 725 AND WE WILL 100% FIX ANY ISSUE that you might have,
a happy customer is a returning customer :), in the unlikely event that you are unhappy with our service or products please contact us Mon to Fri on 01244 735 725 or email on customersupport@mintymelons.co.uk before leaving your review and we will be more than happy to make your experience a satisfied experience ,
best regards,
Minty Melons Customer Care team.
Striving for perfection.

Visit Website

Phone:

01244 735 725

Email:

Customersupport@mintymelons.co.uk

Location:

Head Office, 5 Church Road South (NOT RETURNS ADDRESS),

They seem to have some hard to find items, well chuffed with this, slow delivery but happy overall
WDF 4 star review on 11th May 2020
I was unhappy how long my order was taking so I contacted minty melons and let them know within minutes they emailed me a refund price my product was and are still going to send the product out to me as well. lovely customer service sorted everything out will be ordering again
we ordered over a week ago and it was despatched over a week ago and it still isn’t here but then after the amazing service they are going to give us the product for free to apologise
Hi, many thanks for your positive review, we are always happy to help, customer satisfaction is our number one priority, we will always fix any issue without hesitation,
best regards,
Harris
Good online shopping experiance but a little late dilivery, i recomend anyway
Hi Kim, many thanks for your 4 star review, as a small gesture for your positive review we have sent you a 10% off your next purchase discount code to your email address,
many thanks for your custom,
best regards,
Gino :)
I have been waiting almost four weeks and still nothing!!!
However I have now received a refund after raising the issue.
Hi, we apologise for the delay in dispatch, this item was from a third party seller who has ignored our standards, we have processed a full refund and also ordered your item again free of charge,
many thanks for your patience and understanding,
best regards,
Michael
Not Polarized but still happy at less than a Fiver delivered
WDF 4 star review on 5th May 2019
Purchased a camera wrist strap from Minty Melons a decent quality item as it turned out for 'not too much money'. Delivery was OK...A great site with a massive range of stuff....Got to try Kinky Kiwi next?
Today is 42 days that I ordered my phone case and still I don't see when and if it will arrive.
I wonder why this company doesn't make clear how long it will take in average to receive an item before the item is actually ordered.

UPDATE 25/03/2019
My purchase has been refunded and it has been stated the item has been sent again, up to here is very good, the only missing part is that they should be more proactively working on the delivery speed.
Hi Giuseppe, Your Order Looks To Be Lost In Transit as 42 days is of course not the Normal delivery time , We Have Processed A Full Refund Back To Your Paypal Account , And Your Order Will Be Placed Again Free Of Charge,
We Apologise on behalf of the logistics company For Any Inconvenience Caused,
Best Regards,
Nataliya
No response after 2 emails. Tracking only states that the item is coming from China - no mention of wether it was dispatched or not... It’s been 10 days no item, no response - not a happy customer

1) Got a reply from Minty Melons, my issue is getting sorted. Quick replies when you get them on the case.
Hi, maybe our replies when to your spam folder , you should have received a shipping notification from us around 7 days ago , however customer satisfaction is our number one priority so we have refunded you in full and you can keep the items free of charge :),
many thanks,
best regards,
Gino
A present arrived for my Fiat 500 :), i was surprised at the quality for the price, i have only given 4 stars on the account that they took 15 days to arrive but this was expected as the delivery times are quite vague , over all i recommend Minty Melons for the things that you can not find easily elsewhere,
thanks a bunch melons :)
WDF 4 star review on 20th February 2019
Post slow but worth the wait, good comms, good advice given on the phone,
beautiful oil painting, I am only giving 4 stars due to the 10 days delivery time ,
other than that all perfect,
many thanks
Wow here's a company to make you smile... funniest/jolliest customer service ever!!! Order was not quite what I expected but they pulled out all stops to sort it out...we will see!!! Looking forward to doing business with them in the future.
Problem resolved quickly refund given due to non receipt of item.
Thank you.
Hi Gill, we have refunded your payment in full, Royal Mail claim that they have delivered your parcel as the tracking information suggests but we will open an investigation with Royal Mail on Monday when they open, we will also make sure that you receive your item free of charge,
we apologise for Royal Mail's mistake ,
best regards,
Lucy
Wrongly Described Fruits has great products at great prices, lead times can be long but well worth the wait. The magnetic clear case I bought for my Samsung S9 is perfect.
DS
Contacted me straight away and got a new one sent out. Thank you
i recently wrote an undeserved e-mail, to blue bananas,it was undeserved because i castigated them unfairly over a long wait for an ordered item, it was a puerile attitude from me for which i apologise,. if the situation arises, whereby i need to order an item from this retailer i will have no problem best regards vic young
Good customer service
I was pleased with goods I received, it took a little longer than I thought it would do would recommend you order well in advance if you’re planning for parties etc, overall happy with product and price
Bit of a mix up with the order from the distributor, but a refund was issued promptly and with a personal touch
The 5d diamond pictures are fab. Some times there is a mess up with colours, missing a bag of 1 or2 but really easy to do and looks fab when finished.
WDF 4 star review on 16th April 2018
Hi Hannah , many thanks for your custom and positive review of our 5D Custom Diamond Painting, we apologise for the missing beads but please can you let us know which beads you need so that we can forward them to you , again many thanks for shopping at Blue Bananas ,
it's a pleasure to have you on board :),
again many thanks,
best regards,
Gary
WDF is rated 4.67 based on 353 reviews