Mini Sport Ltd Reviews

4.24 Rating 358 Reviews
80% of reviewers recommend Mini Sport Ltd

Write Your review

Tell us how Mini Sport Ltd made you happy
Minimum 10 characters
Would you like to add a photo to this review?
Upload Photo
(only JPEG and PNG files) (optional)
What's your name ?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
BOOM! Your review is being processed!

Thank you for helping other customers to make an informed decision.

Why not write another review on a recent company you have used and be in with a chance to win £250 Amazon Gift Card. Review Another Company

Merchant Metrics
This data is produced by analysing genuine customer experiences. It is not a guarantee of the company.
Customer Service
Telephone, Email
communication channels
"Seems to be an on going issue with minisport poor communication ,not being told that my item my take 5 months to arrive.If I had not emailed them with an update on my order I would not have been told about the delay .Can minisport please learn from these on going issues and keep the customer up to date if there's going to be a delay ."
1 Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi Craig,

We're very sorry that you're not happy with the wait for your RACE Specification 7 Port Head 37.7/31.

Unfortunately, these are produced in very small batches, due to the complex and specialist nature of the castings.

Unfortunately your order has caught us between batches, the foundry has us scheduled for a batch in Feb which is the soonest that we can receive them.

Once again, we can only apologise and if you'd like to cancel your order - we'd be happy to issue you a full refund.

Kind regards,
Cara
cara@minisport.com
Posted 5 days ago
Visit Website
"Poor service receieved when i cancelled order. Had to chase for a refund as did not delivery parts nor keep me upto date with order progress. Never use again..."
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Stuart,

We're very sorry to hear that you feel this way about your experience with Mini Sport.

We are aware that the long lead-time on this order was very frustrating and unacceptable to you, however we can only rely on our suppliers supplying us with the parts when promised.

On this occasion we have not received the parts when expected which has delayed many orders - one of them being yours. We tried our very best to keep all delays kept to a minimum and provide customers with any information that we have. We can only apologise for any inconvenience this delay may have caused you that resulted in you wishing to cancel off your order.

Once you requested a cancellation and refund, our Customer Relations Team completed the process, and refunded you within 24 hours of you requesting it, they also tried to contact yourself on Friday evening to advise you that the refund had gone through. There was absolutely no reason for them to be subject to your degrading comments in order to get the job done, it would have been done anyway, as promised.

Once again, we can only apologise for the experience you have had with this order.

Kind regards,
Mini Sport LTD
Posted 1 month ago
"A big thank you to all the team helping to keep my 1275 Cooper on the road. They've helped by taking a personal responsibility in enuring I get quality spares and service components. Needed a dizzy to replace a worn out item, Tom got it turned round and helped me make my MOT appointment. Thanks :-)"
Helpful Report
Posted 1 month ago
"I ordered the wrong Ignition Leads but Mini Sport quickly assisted me to get the correct ones. They were very prompt and helpful :-)"
Helpful Report
Posted 4 months ago
"items ordered over 2 weeks ago not sent/received. Very poor response when called no feed back offered on possible delivery date for items out of stock."
1 Helpful Report
Posted 4 months ago
"Initial fitting problems related to the wrong fitting of the CAT. When the CAT was refitted in the correct position, everything was ok. Very good."
Helpful Report
Posted 6 months ago
"Hi After complaints that I sent to numerous addresses I finally got to the wright person that resolved the problem wright away. It is unfortunate that it cam to this . I would like to thank Mick for his help and a very professional and effective approach to the problem. Again thank you for help in resolving this. Best regards"
Helpful Report
Posted 8 months ago
"This is the first time I have ordered from you and I just want to thank you for a fast and efficient service and I look forward ( as money and wife allows ) to using mini sport again !"
Helpful Report
Posted 9 months ago
"Everything is correct. Fast and smooth delivery"
Helpful Report
Posted 10 months ago
"All the parts are of good quality."
Helpful Report
Posted 1 year ago
"Yes they mad me very happy regarding short delivery time an korrect delivery to my Swedish adres"
Helpful Report
Posted 1 year ago
"Excellent variety of goods for my 1996 Mini Cooper with great value offered. I definitely shop again."
Helpful Report
Posted 1 year ago
"it's exactly what I bought"
Helpful Report
Posted 1 year ago
""Looks nice, fits as expected. Good service""
Helpful Report
Posted 1 year ago
"Sold me amazing products and gave amazing delivery times even though they were larger items, very pleased"
Helpful Report
Posted 1 year ago
"Excelent costumer service, i have a problem with a defective part and they were very kind."
Helpful Report
Posted 1 year ago
"Nice and qualified people, short delivery time and good quality. Good service and reasonble prices."
Helpful Report
Posted 1 year ago
"Mini sports is a great website, i needed many parts for my car and i made a large purchase and all of the parts were in stock and got dilivered in three days, delivery was free and was traked so i could see where my parts were. They such a huge range of different parts wether your low on cash or loaded you can always find the parts you need. Super happy with mini sport will always buy from there."
Helpful Report
Posted 1 year ago
"Mini Sport Ltd have an excellent service, order was delivered on time, parts having a very high quality. I will always order from them. Thank you Mini Sport for the excellent service."
Helpful Report
Posted 1 year ago
"very disappointed delivery 3 weeks because no parts in stok and the receipt and break and not replace parts I do not advise this site not serious"
Helpful Report
Posted 1 year ago
Mini Sport Ltd is rated 4.24 based on 358 reviews

Start Your Free Trial Today

Send 400 review invitations for FREE!

Activate Your Account

Book your activation call by clicking the button below. Or call us now on 0116 350 0610 . Book a Call

Alice, Customer Support