Lyst Reviews

3.95 Rating 1,236 Reviews
72 %
of reviewers recommend Lyst
Read Lyst Reviews
Visit Website

Email:

customercare@lyst.com

Write Your review

Tell us how Lyst made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Customer service team are the best ✅
Helpful Report
Posted 2 days ago
Hey there - Thanks for your kind words. This means a lot to us. Enjoy your day! Lyst
Posted 1 day ago
I ordered my bag and it said it was delivered and i haven’t received it! I am so disappointed because this was supposed to be a birthday gift! I think this is a scam
Helpful Report
Posted 2 days ago
Hey there - thanks for your review. We're very sorry to hear that you haven't received your item. One of our customer care agents is currently handling your request to assist with this issue. Again, our apologies for the inconvenience & thank you for your understanding. - Lyst
Posted 1 day ago
ordered £600 item debited money and then said 1 hour later we have cancelled it but we will keep you money for 5 to 7 days disgraceful - almost criminal - taking money under false pretences
Helpful Report
Posted 2 days ago
Hey Mark, thanks for your review. We're sorry to hear that your order was cancelled and the pending charge has not been cleared from your account. One of our customer care agents will reach out to you to further explain this. Again, our apologies for the inconvenience. - Lyst
Posted 2 days ago
If items are out if stock, then they should be removed from the Site. Extremely frustrating and disappointing not to purchase this item….
Helpful Report
Posted 3 days ago
Hey there, thanks for your review. We're very sorry to hear that the item you're interested in is currently unavailable. One of our customer care agents will be reaching out to you about this. Our apologies for the inconvenience this has caused you - Lyst
Posted 2 days ago
Reply quickly, care about the customer
Helpful Report
Posted 3 days ago
Hey there, we love to hear we were able to help. Customer trust is our priority. Have a fantastic day. Lyst
Posted 3 days ago
LYST lists stores that OVERPRICE their goods. CETTIRE a store that lists Dr. Marten boots at almost $100. above retail then put them "on sale"...and LYST highlights the store. I will no longer look at LYST recommendations because they apparently don't care which stores they represent.
Helpful Report
Posted 3 days ago
Hi Diane, Thanks for your review. We're very sorry to hear about the price difference you've seen from Cettire. One of our customer care agents is currently handling to assist you with this issue. Again, our sincerest apologies for the inconvenience - Lyst
Posted 3 days ago
Quick and consistent support.
Helpful Report
Posted 4 days ago
Hi there - thank you for the 5-star review! We are happy to hear that we were able to help you. Have a great day! -Lyst
Posted 4 days ago
refunds, i cant receive my order ... its been a month
Helpful Report
Posted 6 days ago
Hi Chahil - I am so sorry to hear that you still haven't received your order. A member of our team has contacted you directly to assist you with this. Again, apologies for the inconvenience. -Lyst
Posted 5 days ago
Rep took the time to look into the issue and resolved it in timely manner even though the systems were not working. Very nice job in explains what the issue was.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hey - Thank you for the positive review! We are glad to hear that you are satisfied with our service. Happy shopping! -Lyst
Posted 6 days ago
Actually, it just became rather annoying. Too many emails and I could never find local suppliers in Australia. Everything was based overseas. So I decided it was easier just to delete my account isnstead of having another app there just sitting in my phone that I’m not using while it havests data from my phone.. I’m sure it works well for some people, but for me, it wasn’t the right fit. No pun intended…
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi Rob- Thank you for your feedback. I apologize for the numerous notifications you've received. A member of our Customer Care has reached out to you to assist you with this. We sincerely apologise for the inconvenience. -Lyst
Posted 6 days ago
Customer Service is top notch! Thank you Ruth for all your help!! :)
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hey there - thank you for the 5-star review! We are happy to hear that Ruth was able to help you here. Happy shopping! -Lyst
Posted 1 week ago
Todo bien
Helpful Report
Posted 1 week ago
Hi Sergio - Thank you for the 5-star review! Happy shopping! -Lyst
Posted 1 week ago
I received the shoes and they were the wrong size, I requested a us size 13 but got a us size 12 1/2. Now they are saying they don’t sell a us size 13. The advertisement still says they sell a us size13. All I am trying to do is get a us size 13, please help. Thanks for your time, George
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Hi George - I am sorry to hear that you received the wrong size. A member of our Customer Care has reached out to you to assist you with this. We sincerely apologise for the inconvenience. -Lyst
Posted 2 weeks ago
Lyst has finally replied to my email. Yay! Thank you so very much. I hope you could finally solve my problem; ship and deliver the item to the Philippines. Please Help.
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Hi Sochie - Thank you for the 5-star review! Just to clarify, Lyst is the definitive fashion shopping platform. As a search platform, we don’t stock or commercialise items, but our website and app will help you find what you’re looking for. Please make sure that you have selected your delivery country by using the drop-down list. A member of our Customer Care has reached out to assist you further. Have a great day! -Lyst
Posted 2 weeks ago
Please print this. You are not to be trusted in my opinion. You daisplay St. John Pants at £144 for over two weeks on your website, but when one is directed to Gilt the price is £202. When one contacts both you Lyst and Gilt ....you each blame the other for the discrepancy. Not to be trusted.Bad experience.
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Hi Madeline - We sincerely apologise for this experience. A member of our Customer Care has reached out to assist you with this issue. -Lyst
Posted 2 weeks ago
Lyst lists St John Pants for £144. for over 2 weeks. When one is transferred to Gilt the price is £202. Both blame each other for the discrepancy in pricing. I live in The United Kingdom where the rule of law is that if a price is on an article, then that is the price one pays. Very disappointed in the behaviour of Lyst and Gilt. Lyst tried to be helpful but both Companies not honest with me. Lyst and Gilt to be avoided. Very disappointing. Madeline Egan
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Hi Madeline - I am so sorry to hear that you've seen a price discrepancy on Lyst. A member of our Customer Care has reached out to help you with this. -Lyst
Posted 2 weeks ago
Awesome customer service
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Hi there - Thanks for the wonderful review! We are so glad to hear that you are satisfied with our service. Happy shopping! -Lyst
Posted 2 weeks ago
I'm looking for a particular item, its not in stock. Lyst constantly updates you about what you're looking for. I really appreciate that guy's, good job!
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hey - Thank you for the positive review! We are glad to hear you're able to find the item that you've been looking for. Happy shopping! - Lyst
Posted 3 weeks ago
It was my pleasure to deal with you for the first time and will do business with you in the near future Regards
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hey - Thank you for the positive review! We are glad to hear that you are satisfied with our service. Happy shopping! -Lyst
Posted 3 weeks ago
Absolutely unprofessional. I enquirer about an item that was limited in stock and Lyst did not make a sense of urgency and suggested that I purchase other items remotely unrelated to what I wanted. After expressing that I wasn’t interested in items that were suggested. Lyst continued with the charade. Totally unprofessional and not intuitive to the needs of customer.
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hey Lewis, Thanks for your feedback. We are sorry to hear that the item you're interested in is out of stock and you keep receiving marketing emails suggesting similar items. One of our customer care agent has reached out directly to assist you with this concern. Again, apologies for the inconvenience. - Lyst
Posted 3 weeks ago
Lyst is rated 3.95 based on 1,236 reviews