Gear Geek Reviews

4.87 Rating 12,402 Reviews
98 %
of reviewers recommend Gear Geek
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
95%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.26 out of 5
Fastest Growing Retailer in the Reviews.io Customer Voice Awards, Winter 2019
.please see review below for smart 5 watch
Posted 4 hours ago
Popsuł się po 1 razie...
Posted 9 hours ago
Absolutely shocking! do not purchase these, they don’t last long, and 1 keeps cutting out then not working after I have charged them full
Posted 18 hours ago
HI Nicole,

Thank you for your review.

I really do apologise for the inconvenience this has caused.

Please follow this link https://www.geargeek.co.uk/return-my-order/ to open a return request and a member of our returns team can assist you. If you have any issue with your return request please do not hesitate to contact me directly at info@geargeek.co.uk.

Thanks,
Rachael
Posted 18 hours ago
Aaaaaaaaaa
Posted 2 days ago
Never got my order number, no service
Posted 1 week ago
Hi Maria,

Thank you for your review.

I do apologise for this inconvenience, please contact us at info@geargeek.co.uk and a member of our team can confirm your order number once you have provided a few details for security.

We can then help you with the return of your item.

Kind Regards,
Rachael
Posted 6 days ago
I have never used Inks Direct but this review was mandatory in order to be able to review another product I bought.
Posted 1 week ago
i purchased Ear buds pro at 34.99 sadly they do not connect very well to my samsung galaxy J3 approx 4 years old whilst playing music it constantly keeps cutting out . tried to ask for help and today received a rather ridiculous unhelpful reply so i assume you are not really very interested once a customer has paid their money i am just glad it was only 34.99 wasted
Posted 2 weeks ago
Hi Maddy,

Thank you for your review.

I have checked our help desk and i can see a member of our team has assisted you with your order and all the returns information has been provided.

I do apologise for any inconvenience.

Kind Regards.
Posted 2 weeks ago
The item arrived late And not as described. Waiting for someone to contact me And refund.
Posted 2 weeks ago
Hi Arkadiusz,

I am very sorry to hear you are not happy with your order.

Please email us at info@geargeek.co.uk, if you have already contacted us a member of our customer service team will be in contact when they are back in the office on Monday morning.

Thanks,
Rachael
Posted 2 weeks ago
Hi,i wear you product just few times and the next what i didt it was to buy a different ear pods.My ears still in pain from your product.Never will buy anithing from you.Thanks and good luck.
Posted 2 weeks ago
Hi Vesko,

Thanks for your review. I am sorry to hear that you are experiencing issues with this product.

In order to request a refund or replacement please see the below link to our Returns Centre and a member of our Returns Team will be in touch.

https://www.geargeek.co.uk/return-my-order/

Kind Regards,
Rachael
Posted 2 weeks ago
Wasting time
Posted 4 weeks ago
Hi Omar,

I am very sorry to hear you are not happy.

Please email us at info@geargeek.co.uk and a member of our team will be happy to assist you.

Thanks,
Rachael
Posted 4 weeks ago
not applicable to me
Posted 1 month ago
Unfortunately I am still waiting for my order to arrive , could you please look into this for me please.
Thank you
Posted 1 month ago
Hi Megan,

Thank you for you review.

I am very sorry to hear you have yet to receive your order. Please email us at info@geargeek.co.uk and a member of our team can assist in resolving this for you.

Kind regards,
Rachael
Posted 1 month ago
Doesn’t work with showing contacts ect. Only number appears when message is received
Posted 1 month ago
Hi Angie,

Thank you for your review.

Please email us at info@geargeek.co.uk and we can help resolve this for you.

Thanks,
Rachael
Posted 1 month ago
not great, they keep calling people without my consent. it’s embarrassing 😪
Posted 1 month ago
Hi Angelika,

Thank you for your review.

I am sorry to hear you are having issues with this item, if you would like to discuss this in more detail please email us at info@geargeek.co.uk.

Kind Regards,
Rachael
Posted 1 month ago
Not very good only works for 2 seconds then you have to charge it again doesn't work with ice in it.
Posted 1 month ago
See below for comments.
Posted 1 month ago
Hi Jim,

Thank you for your review.

Please see below as stated on the product page here: https://www.geargeek.co.uk/Apple-Lightning-to-30-Pin-Adaptor

Please note the device is designed to transfer data not to stream audio.

In order to request a refund or replacement please see the below link to our Returns Centre and a member of our Returns Team will be in touch.

https://www.geargeek.co.uk/return-my-order/

Thanks,
Rachael
Posted 1 month ago
...........
Posted 1 month ago
I have not received my order and have email a number of times asking for an update on delivery and have not received any contact.
Posted 1 month ago
Hi Kim,

Thank you for your review.

I have checked your order status and i can see via the tracking information this was delivered on 22/08/2020. Please email us at info@geargeek.co.uk if you need any further assistance.

Kind Regards,
Rachael
Posted 1 month ago
quick delivery
Posted 1 month ago
I have not received item yet, it a present for my son's birthday on the 29th August
Posted 1 month ago
Hi,

Thank you for your review.

I am very sorry to hear you have not received your order, i have checked through our help desk and i can see there has been no correspondence in regards to this issue.

Please email us at info@geargeek.co.uk and we can resolve this for you.

Thanks,
Rachael
Customer Service Manager
Posted 1 month ago
Gear Geek is rated 4.87 based on 12,402 reviews