Fovitec Reviews

4.54 Rating 13 Reviews
85 %
of reviewers recommend Fovitec
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
delivery methods
Courier
Read Fovitec Reviews
Arrived as described
Helpful Report
Posted 8 hours ago
The lights I bought were great. The delivery was next day. The customer service by email is poor. I need a VAT invoice for my purchase so I sent an email as I do for many other companies. Unfortunately over 1 week later I’ve had no response or reply. I haven’t had time to call by phone yet but that will have to be my next move
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Alan Field, I am are sorry to hear that you had some trouble getting a VAT invoice, I have had our team look into it but there is no record of you sending an email. If you can send your request to help@fovitec.co.uk and also forward on the previous email you sent or the page you submitted your request if on our site we will be able to investigate the matter further to make sure thing doesn't happen in the future and also get a VAT invoice over to you as soon as possible.

You can also contact the team on 0121 522 4800 and get an immediate response.

Kind Regards
Julian Roberts
Fovitec
Posted 1 month ago
Very pleased with the lamp. It works well and has a nice build quality. I used it to replace a redhead as it runs cold and is compatible with my other Bowens modifiers.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Rapid, well parcelled, everything fine.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Nice backdrop. Takes a while for the creases to stretch out after popping up, but using a portrait lens defocuses the background anyway so it's acceptable.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Just what I needed to set up my home studio for product photography and all at a reasonable price - the quality is also good for the price. Will shop here again when I need more studio equipment.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Prompt delivery abd great customer service, not used yet as it is a birthday present, but all looks fab.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Amazing value for money! Very fast delivery
Helpful Report
Posted 4 months ago
Switch not working after 3 times use!! You should sort that out soon. Now i have to learn how to fix the switch. Other than that i like them. Regards Armin (FUNatTECH YouTube/Instagram)
Helpful Report
Posted 6 months ago
Great value products with great functionality. Delivery was quick & easy.
Helpful Report
Posted 7 months ago
Product was delivered a day late but is a good product.
Helpful Report
Posted 7 months ago
Good communication and service
Helpful Report
Posted 8 months ago
Good value products delivered very fast. Efficient customer service
Helpful Report
Posted 8 months ago
Fovitec is rated 4.54 based on 13 reviews