Delay Repay Genie Reviews

4.62 Rating 365 Reviews
91 %
of reviewers recommend Delay Repay Genie
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
On-time Delivery
100%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Delay Repay Genie Reviews

About Delay Repay Genie:

Delay Repay Genie was developed with the sole intention of making it easier for rail commuters to claim compensation for delays and cancellations on their daily commute. We do this by providing a nightly email containing all the information needed to claim for compensation.

Visit Website

Phone:

01245 396 888

Write Your review

Tell us how Delay Repay Genie made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
This is such a help - it helps to track claims, and makes it easy not to have to remember how late the trains are. Its more than a Genie - its the magic that comes out which makes the difference!
Posted 9 months ago
Whilst the experience was initially excellent, during the pandemic due to limited travel I have not made a claim since March, although I continued my subscription. However after many attempts I have only received a partial refund of 18.72 for 3 months, making me quite out of pocket..not sure why this is and why the price promise no longer seems to exist!!
Posted 2 weeks ago
Thank you for your review. We will issue a refund for the difference between the compensation received and your subscription cost up to a maximum of £6.24 (the difference between the DIY and DRG services). The full terms of the Price Promise can be found in our Terms and Conditions.
I can see that we have issued you with 6 months of Price Promise payments since March.
In April, we sent an email to all users explaining the process of suspending your account if you were no longer travelling and because you chose to continue your subscription, you were charged the full amount each month. If you would like to suspend your subscription payments while you are not travelling, please let us know and we would be happy to arrange this for you.
Posted 2 weeks ago
Excellent service and great value
Posted 3 months ago
Great service and good customer care. Only cancelled as no longer commuting otherwise I wd still subscribe. Highly recommended.
Posted 3 months ago
This service works well for me,simple one touch actions and a prompt payment system, it saves me a lot of time.
Posted 4 months ago
Very happy with the service. It more than pays for itself. And I feel that I'm winning in my daily struggle to deal with the vagaries of travel with Great Northern.
Posted 5 months ago
Really easy to use, takes the hassle out of the delay repay process, well worth the monthly subscription!
Posted 7 months ago
Brilliant service, quick easy to use, up to date. Highly recommended.
Posted 7 months ago
Brilliant service, would highly recommend it
Posted 7 months ago
Best £10 a month I spend hands down. Pays for itself in a week on a season ticket most of the time 10/10
Posted 7 months ago
Really does help to make an awkward system easier and less painful
Posted 8 months ago
I find delay and repay a very helpful in keeping informed on all aspects of my delays.
Posted 8 months ago
Always breaks and they always blame it on the API of the services. Paid for your subscription and want to cancel for next month? Can’t because PayPal. Idiots
Posted 8 months ago
Thank you for your review.
Due to the way PayPal works, cancellations take immediate effect. However, we are more than happy to reinstate accounts up to the date paid up until. Any incorrect rejections or compensation amounts from the Operator is out of our control as they have their own internal processing systems. Please contact our Customer Service team and we will happily take a look into your account.
Posted 8 months ago
I have used this many months now and it is awesome. The train companies make it very difficult to apply for delay repay. DRG makes it very easy to claim simply with 2 clicks from an email that DRG sends you to say which trains on your route were delayed.
This service is awesome and means I really do claim back money owed despite the time consuming process the train companies have in place. Each claim previously took me 4+ minutes but it now takes 2 clicks.
As a result i am able to claim a lot more of what is owned.
Best app ever.....well at least in the top 10
Posted 8 months ago
I would like to congratulate the team for all your assistance with my claims. I personally think Delay Repay Sniper is an excellent investment for anybody for dealing with claims


Kind Regards
Mark Dunkley
Posted 8 months ago
Great tool!! Makes it so easy to claim
Posted 9 months ago
Excellent app. Makes claiming process a breeze
Posted 9 months ago
Entering the required information on the website to make an effective claim can be challenging. It is quite a convoluted process. If they had an app I am certain that would help matters. It's a great deal quicker than snail mail. But in this age of super smooth user interfaces
Posted 9 months ago
Couldn’t recommend enough! This is a great reminder to claim especially when you are busy and likely to forget. Thank you!
Posted 10 months ago
Easy to use and fairly good turnaround timeframes.
Posted 10 months ago
Amazing company! They submit your claims promptly and efficiently. The only delays are my train company! Keep up the amazing work.
Posted 10 months ago
Delay Repay Genie is rated 4.62 based on 365 reviews