DCUK Reviews

4.91 Rating 4,865 Reviews
98 %
of reviewers recommend DCUK
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
99%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.99 out of 5
Highest On-Time Delivery in the Reviews.io Customer Voice Awards, Summer 2019
Read DCUK Reviews
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Very disappointed. Very small and puny and does not stand well. Expensive as well. After owning about ten other items and loving them I feel very cheated.
Posted 4 months ago
Very dissatisfied with the size for the price! Extremely overpriced!!! I certainly will not recommend you or place an order again, disgusted! ☹️
Posted 5 months ago
The last info I received was 12.1.2020, and no way to see updates, that my package was shipped. Christmas Eve today - nothing!!!
Posted 7 months ago
Still have not received my dcuks!! 😢 Are they on the way??!!
Posted 7 months ago
It’s difficult to rate as our order on dinky ducks has not arrived yet. Will write a review when they come.
Posted 7 months ago
Name tag still not arrived must be coming from the north pole, will it arrive before Christmas ?
Posted 7 months ago
Hi Bridget, You should have definitely got your name tag by now! We will resend this for you first thing on Monday. Kind regards Jasmine DCUK
Posted 7 months ago
Not very happy at all. Purposely spent more money on the gift packaging expecting DCUK to consider the fact that the parcel may be a present for someone in the same household. Was hugely disappointed when the parcel arrived in DCUK branded branding so unfortunately the present will not be a surprise and buying the gift packaging was a waste of money.
Posted 7 months ago
I am reluctant to write a review yet as the helmet on the fireman duck was broken. You are sending out another so fingers crossed it will arrive with Mrs Courcha soon and not broken
Posted 7 months ago
I am very disappointed with my Remembrance Duck. In total I paid £21.04 which in my opinion is not worth it. I have made previous purchases and they cost £25.00 and were 3 times the size. I will not be ordering again as I do not like being ripped off.
Posted 9 months ago
I was not happy with this duck. It had many dark spots on it. On the top of the head there was a very dark brown large spot.It ruined the look of it.
Posted 9 months ago
I was very disappointed with my recent order of Natural Welly Duckling Baby Blue Spotty as the welly colour did not match the Natural Welly Ducklet Baby Blue Spotty I had already purchased!
Posted 10 months ago
Not arrived yet must be mating then I will get another few Small ones
Posted 1 year ago
Hi Ted, We have emailed you regarding your orders delivery! Kind regards Jasmine
Posted 1 year ago
Can’t rate them they have not arrived yet!!!
Posted 1 year ago
Hi Stephanie, I have emailed you privately with the tracking, it will be with you very soon. Kind regards Jasmine DCUK
Posted 1 year ago
Je n’ai toujours rien reçu.
Posted 1 year ago
Hi Florence, Your order is on its way, there are delays due to COVID-19. I have emailed you the tracking. Kind regards
Posted 1 year ago
Ordered nearly 9 days ago and still waiting the items were for a present and I can't get an answer on the phone for a refund
Posted 1 year ago
Hi Anne, I am very sorry that your name tags haven’t yet arrived. I have privately emailed you. Due to very limited staff we may find it hard to catch every phone call. They were posted 1st class on the 2nd of April so should definitely be with you by now! So i have emailed you with some options :) Kind regards Jasmine DCUK
Posted 1 year ago
My DCUKs did not arrive and then you want me to write a review ? I think you should check on your delivery first.
Posted 1 year ago
Due to Covid-19 there was a significant delay with this parcel, it has now been delivered. Kind regards Jasmine DCUK
Posted 1 year ago
I have not received my order yet.
Posted 1 year ago
This issue has now been resolved. Kind regards Jasmine DCUK
Posted 1 year ago
I have not yet received my order # 147259 so cannot write a review. I have also not received a response to my email asking what has happened to my order - please advise
Posted 1 year ago
Hi Ronald, I am very sorry but we don't seem to have an email from you on our system. I have re-emailed you the tracking details for your order. We allow 10 working days for your parcel to be delivered so it should be with you by the 16th March. Kind regards Jasmine DCUK
Posted 1 year ago
Excellent personilised product.
Posted 1 year ago
Hi Brenda, Would you mind editing your review from 1 star (negative) to a more positive one? Jasmine DCUK
Posted 1 year ago
I ordered two tags and they were despatched 4 february - still havent received them
Posted 1 year ago
Hi Caroline, Please get in touch with our order team orders@dcuk.com if you have any order queries. We are sorry that your tags have got lost in the mail, we are resending your tags today for you. Kind regards Jasmine DCUK
Posted 1 year ago
DCUK is rated 4.91 based on 4,865 reviews