Craft Gin Club Reviews

4.86 Rating 4,963 Reviews
97 %
of reviewers recommend Craft Gin Club
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
95%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 92%
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Craft Gin Club Reviews

About Craft Gin Club:

We're the UK's #1 club for gin lovers.
Every month, we select one of the world's finest small-batch gins, including rare and exclusive bottlings not available elsewhere, and send it to our members along with a range of complementary gourmet treats and a copy of our club magazine.

Visit Website

Email:

members@craftginclub.co.uk

Location:

1 Stephen Street, London W1T 1AL

Write Your review

Tell us how Craft Gin Club made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Ordered my first box it was delivered to the wrong address. I contacted customer services only to be told that there had been a mix up with tracking codes. They sent a new tracking code but it was the same as original. Yodel could not help because my delivery details did not match the code I was given. Contacted customer services again but they have not investigated the issue and have offered no help or refund. Massive disappointment. For a subscription service you would think they would be more concerned with deliveries going to the wrong place 🤷🏻‍♀️
Posted 9 months ago
Wouldn't waste your time in joining. I have yet to receive my September box which is my first. I have sent multiple emails and contacted them on social media but have yet to receive any response whatsoever. Whatever happens from this point i will be very hesitant in continuing my membership from my first experience, lets face it first impressions count for a lot!
Posted 10 months ago
Is it usual to be told by Hermes that your delivery is delayed or am I just an unlucky first time customer?
Posted 10 months ago
Never got my aug box seems hermes lost it Contactd customer service they honestly didn't seem to care about loosing a member responses were like talking to a robot and pretty standard
Posted 11 months ago
Well, it was fun while it lasted You're only as good as your weakest leak, which means Craft Gin Club is as bad a Hermes. Hermes lost my parcel (obviously) So they told me that they would send another via Royal Mail. This also didn't happen nd they are now ignoring my emails. My advice to anyone considering joining is a big no. They have ruined their business
Posted 11 months ago
I have been a member now for over 2 years. So instead of receiving my lovely box at the beginning of the month.....as the song goes by Diana Ross 'Im still waiting. Must be on a slow boat from China. In there wisdom they, that is Craft Gin Club decided that the Royal Mail obviously was'nt good enough, so they then jumped into the frying pan by using Hermes.....yes those guys that really look after your parcels by tossing them into the back of the van, without a care in the world as to how they will arrive. Also poor response with trying to communicate with them to find out what the hell is going on...If it is down to money then that is really sad as they have P*ssed alot of customer off and the comments on Instagram will not do them any favours. So John and Jon and the the dragons den investor, what are you going to do about it.If i could have scored no stars i would have.
Posted 11 months ago
First time with Hermes a total fail,was told delivery would take place last Thursday and tracking shows it was delivered. Imagine my disappointment when arriving home from to no gin box( despite confirmed safe place). Tracking now shows in depot since last Friday which to this day it remains. Unable to contact Hermes,sent two emails to Craft club and informed a member will look into it but very busy. Bring back Royal Mail.
Posted 11 months ago
Order hasn't arrived twice now. Had huge issues receiving a refund. Explained my situation due to living on an army Barracks. They couldn't have cared less. Terrible to see how the corces community is treated by this company. Shambles
Posted 11 months ago
No Customer service if something goes wrong. My parcel has been lost with the couriers, ive tried e mailing and facebook messages, just to be ignored, now going for CC chargeback. no phone number which is a shame. this is now 2 weeks from charge of card.
Posted 11 months ago
No way to contact i think ill try to get my money back and forget it it was my first box and contained no GIN WAY TO GO!! Dont help its written all over the box so hermes know whats inside any wonder there was no gin inside!!
Posted 11 months ago
Hi Tracey, I am so sorry to hear that you're missing the star of the show, that has in no way been intentional! I've ordered you a replacement, and replied to your emails as well. If there's anything else you need, please don't hesitate to get back to me. Trine
Posted 11 months ago
Nervous about Hermes becoming the delivery service (Royal Mail never an issue) and proved correct. Box came with smashed Gin bottle and smashed mixers. Cut my hand opening the box. Hermes have taken the box away and I have struggled to find a way of contacting Craft Gin. There's also no live chat or phone like advertised on this site for contacting them so I have no idea how to get a replacement box.
Posted 11 months ago
I am so sorry to hear that you've had such a terrible experience with us, and apologies if it wasn't clear how to get in touch. We always reply ASAP when you email members@craftginclub.co.uk. I've dropped yu a message and the replacement will be on its way shortly. I'll be more than happy to help if you need anything else. Trine
Posted 11 months ago
The only communication you can have is email!! There is no phone number and even when I asked them to call me they stick to email. I’ve tried to change the details of a gift purchase I made for my brother who has since deceased and it is taking ages (over a week!) and distressing.
Posted 11 months ago
First box arrived, 2nd didn't. Numerous e-mails and phone calls eventually accepted just a bottle of Gin without the extras for a discount. Refund never arrived. More phone calls resulted in "forgot to push the refund button". Terrible customer service.
Posted 1 year ago
I made a order early u but u kept saying my card didnt work so thought u didnt take the money but checked my bank early and you took the money out
Posted 1 year ago
If i could give 0 stars i would . I asked to pause till march !! But yet they STOLE £40 off me middle of Dec ! . I dont know about anyone else but £40 in December is alot of money. I asjed in November to pause till march as im away . But no they are still taking money !!!! I will tell my bank so they can block it . ...buy your gin in the supermarket is the best way . Companies like this just rip off the consumer. ...... so angry
Posted 1 year ago
Hi Joe, Thanks for getting in touch. As mentioned via email, I apologise for the unexpected charge. Your membership is recurring until you cancel it - not to worry, as confirmed, this has been cancelled now. Trine
Posted 1 year ago
Trying to cancel my account and claims my email isn’t valid yet seem to get plenty of marketing emails!
Posted 2 years ago
Hi Robert. Thank you for your feedback. I'm sorry to hear that you haven't been able to log in. I've sent you an email with a step by step guide and I've also cancelled your membership for you! Do let us know if there's anything else we can help you, you can reach us on members@craftginclub.co.uk. Trine
Posted 2 years ago
It says you receive your first box in the first week of the month. I ordered the July box in June & it is the 11th July today but I have not received it. I got a text last week to say I would have it by Friday 5th July but I’ve heard nothing since regarding my order.
Posted 2 years ago
Hi Karen. I'm so sorry to hear that you didn't receive your gin. I can see that it was left in your safe place on the 2nd of July. I've also sent you an email with the tracking information - hope this helps! Trine
Posted 2 years ago
This is the biggest gimmick I've ever signed up for. I have contacted the company 4 times and received nothing back. I presume it is because I want to withdraw from my subscription however they keep taking my money and sending me gin I do not want!!! Customer service is amazing until you want to leave absolute scam!
Posted 2 years ago
Hi Lauren. I'm really sorry to hear that you've had trouble reaching us! I've dropped you an email directly as I haven't been able to find any prior requests, if you could reply when you get a chance, we'll get to the bottom of this. Thanks in advance! Trine
Posted 2 years ago
Disappointed not to get the promised December gin - no nibbles, no magazine and one mixer! What's happened?
Posted 2 years ago
Hi Ray, I understand we spoke at the time, but I'm sorry again that there was a confusion over Christmas between us and another club! If you have any further questions please do not hesitate to drop us an email. :) Molly
Posted 2 years ago
Disappointed not to receive my gin box and gutted won’t get a replacement of that gin
Posted 2 years ago
Hi Ursula, Thank you for taking the time to review. We are so sorry for the issues that effected your Christmas delivery. I understand we spoke over email at the time, but please do not hesitate to get back in touch if you'd like. Molly
Posted 2 years ago
Craft Gin Club is rated 4.86 based on 4,963 reviews