Coloured Contacts Reviews

3.68 Rating 1,196 Reviews
64 %
of reviewers recommend Coloured Contacts
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
97%
Accurate And Undamaged Orders
97%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Coloured Contacts Reviews

About Coloured Contacts:

We stock a huge range of coloured contact lenses including everything from crazy Halloween styles to gorgeous natural designs. Perfect for all kinds of occasions, we think there's something for everyone within our range catering to Cosplay, everyday style and even prescription needs.

Shop a huge selection of safe, FDA approved lenses from some of the best brands available.

Visit Website

Phone:

(+44) 020 7971 7256

Write Your review

Tell us how Coloured Contacts made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Love this vendor. I've been with them for three years now and I have no idea what I did before coming here. Contacts are always as advertised. They show up on time if not sooner and feel comfortable. Most importantly, this website has earned my trust as a consumer. Look forward to every cosplay event and Halloween.
Hi Perseus,

Thank you for sharing your positive experience with us. We hope to welcome you back on our website soon.

Kind regards,
Coloured Contacts
POOR CUSTOMER SERVICE.

They are unhelpful and refuse to replace their DEFECTIVE product. NEVER purchasing from them again.
Hi, Sorry to see that you have had a 1-star experience with us. We'd love to see how we can help; you can email us at reviews@colouredcontacts.com Coloured Contacts
The contacts are very thick and hard to get in and the turquoise looks more like Gray. I am not nearly as satisfied as I'd hoped
I have ordered from them for 4 years!!!!!!!I get one tone blue!!!!!The most beautiful blue...on any eye color......I love this company!!!!💚💚
Hi, Thank you for taking the time to leave us a review. We hope to welcome you back onto the website very soon. Coloured Contacts
Oh Im very happy with this company...ships fast.....Ive ordered from the for 4 years..One tone blue colored contacts is the most beautiful contacts ever...I get so many complements!!!!Ordered over 20 pairs....Yes this company is legit...and great!!!!!!
Hi, Thank you for taking the time to leave us a review. We hope to welcome you back onto the website very soon. Coloured Contacts
It is difficult for me to rate because I never Received my contacts.😔
Hello, We are sorry to hear you have not received your order. We'd love to see how we can help; you can email us at reviews@colouredcontacts.com Coloured Contacts
Love em. Can’t wait till Halloween next year
Hi, Thank you for taking the time to leave us a review. We hope to welcome you back onto the website very soon. Coloured Contacts
This company is looking a LOT like a SCAM! We ordered over 10 days ago, never got our products for Christmas and when we tried reaching out, it redirected us to a page that simply said "Page not found". Uh, what is that about? I'd watch out for this company.
Hello, We apologise for any confusion caused. It looks like you are trying to reload one of our Confirmation Pages which is designed as a one-time-use page and cannot be used to re-visit our website. We have looked into your issue and can see that our Customer Services team have replied to your ticket. Please messages us if you have not received this. Alternatively, you can contact reviews@colouredcontacts.com if you require any further assistance. Kind Regards, Coloured Contacts
Haven’t received my order around 2 weeks also contacts are drying out very fast have to keep putting eye drops . Need to update on colors also same ones haven’t change. Thinking shopping elsewhere very unsatisfied customer
Hi, Sorry to see that you have had a 1-star experience with us. We'd love to see how we can help; you can email us at reviews@colouredcontacts.com Coloured Contacts
Stole my money and I never received my item customer service told me investigate usps and get back to them!! ME GET BACK TO THEM!!! With a item they sent, what a joke and after they asked me if I’d rather have them ship me another box or refund me. I needed them on a pacific day which passed so I didn’t need them no more that’s when they wanted me to investigate the package and refused a refund but was OK with sending me another box allegedly
Hi there,

Sorry to hear that you have not yet received your parcel. We have asked you to take the following steps in order to help you locate your parcel so your co-operation would be most appreciated. Please let us know when you have received any more information and we would be more than happy to look into this further: https://www.usps.com/help/missing-mail.htm

Coloured Contacts
Really disappointed with these contact lenses. I got a pair of green coloured contacts, put them in my eye and you can’t even tell the difference! Doesn’t look like there’s a contact lense in my eye at all. Very disappointed will not be returning.
Hi, Sorry to see that you have had a 1-star experience with us. We'd love to see how we can help; you can email us at reviews@colouredcontacts.com Coloured Contacts
I love them they came on time I will always buy my contact with u they are great thanks for the best customer services
Coloured Contacts 5 star review on 20th December 2020 Coloured Contacts 5 star review on 20th December 2020
Hi, Thank you for taking the time to leave us a review. We hope to welcome you back onto the website very soon. Coloured Contacts
They are not as bright as they were advertised and really hard to get in
Hi, Sorry to see that you have had a 2-star experience with us. We'd love to see how we can help; you can email us at reviews@colouredcontacts.com Coloured Contacts
A little strange when you first put them in if you’re a first time contact wearer such as myself but once they settle and you adjust to them you can hardly feel them. Super comfy, awesome looking and quite frankly, I’ll happily purchase more.
Coloured Contacts 4 star review on 20th December 2020
Hi, Thank you for taking the time to leave us a review. We hope to welcome you back onto the website very soon. Coloured Contacts
I'm sorry, but these were a waste of money. They did not change my eye color. Very disappointed.
Hi, Sorry to see that you have had a 1-star experience with us. We'd love to see how we can help; you can email us at reviews@colouredcontacts.com Coloured Contacts
I’m very happy with my purchase!!!! Fast delivery ! Best product!!! I’m going to buy more :)
Hi, Thank you for taking the time to leave us a review. We hope to welcome you back onto the website very soon. Coloured Contacts
When I put them on they already felt like they were dirty. In the description it says that they are breathable which they are not they get foggy very quickly. And the color wasn’t as vibrant as they said it was very disappointed
Hi, Sorry to see that you have had a 2-star experience with us. We'd love to see how we can help; you can email us at reviews@colouredcontacts.com Coloured Contacts
I LOVE THE PRICE BUT THE COLOR THAT I ORDER WAS A STERLING GRAY , THE COLOR I RECIEVED WAS GREY BUT LOOKS IN THE CHARCOAL FAMILY, IT MADE MY EYES LOOK BLACK
Hi, Sorry to see that you have had a negative experience with us. We have looked into your order and according to our system, you have ordered Dark Grey Two Tone Coloured Prescription Lenses. If you believe this is incorrect, please email us at reviews@colouredcontacts.com with screenshots of your invoice showing the lenses you have ordered so we can investigate further. Kind Regards, Coloured Contacts
Bought Storm Gray color. It's badass. However, the size of the lens is a lil too large but other than that, it's good. Shipping was fast. Looking forward to placing more orders in future.
Hi, Thank you for taking the time to leave us a review. We hope to welcome you back onto the website very soon. Coloured Contacts
I have purchased contacts from you all before and I love them. It has been two, maybe three weeks since I ordered some and I still haven't received them yet.
Hi, Sorry to see that your order may not have arrived. We'd love to see how we can help; you can email us at reviews@colouredcontacts.com Coloured Contacts
I can not see anything. The entire contact is blue so maybe that is why??
Hi, Sorry to see that you have had a 1-star experience with us. We'd love to see how we can help; you can email us at reviews@colouredcontacts.com Coloured Contacts
Coloured Contacts is rated 3.68 based on 1,196 reviews