BreakerLink Reviews

4.70 Rating 6,155 Reviews
95 %
of reviewers recommend BreakerLink
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 92%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Telephone, Email, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.76 out of 5
Read BreakerLink Reviews

About BreakerLink:

BreakerLink is a Free Car Parts Finder service formed in 2002 to assist public and trade customers to locate new and recycled car parts for any vehicle. BreakerLink is linked to 100s of independent part suppliers across the UK and Ireland.

Enter your request, compare quotes and then purchase from the independent supplier with delivery available to your door. Suppliers provide a majority of parts with a 1 month guarantee and some often longer.

Visit Website
2 weeks later - paid but no parts - 2 weeks still waiting on Oldham Autos
Posted 4 years ago
Not happy got the part not the right one they said would forward right part after a week of saying on way suddenly they haven't even got part promised money back an they would have part collected nothing only money will be put in bank by5 o'clock today an part sorted to be collected
Posted 4 years ago
Thank you for your comment. We are sorry to hear you experienced a problem with a member. If you contact us direct via the Contact Us page on our website, then select Complaint from the drop down box and complete the form we can look into this further for you.
Thank you.
BreakerLink
Posted 4 years ago
car part purchased I was told bootlid was dark grey and in perfect condition . when it arrived the colour was silver and had a large dent. when I questioned it on the phone to supplier.I received an abusive reply and was told not to phone again and the phone was cut off .the person was named Glyn.
Posted 4 years ago
Thank you for your comment. We are sorry to hear you experienced a problem with a member. If you contact us direct via the Contact Us page on our website, then select Complaint from the drop down box and complete the form we can look into this further for you.
Thank you.
BreakerLink
Posted 4 years ago
My parts did not arrive after I had brought them and it's states delivery within 2 days. I phoned them twice and they promised on both occasions they would arrive but they did not after a week. A real poor experience stay well clear is my advice.
Posted 4 years ago
Thank you for your comment. We are sorry to hear you experienced a problem with a member. If you contact us direct via the Contact Us page on our website, then select Complaint from the drop down box and complete the form we can look into this further for you.
Thank you.
BreakerLink
Posted 4 years ago
I bought and paid for a tow bar through site 2 weeks ago today.
The breaker is 30 miles from my home. I have still not received the tow bar.
This has got to be the worst service ever. I have got goods from CHINA quicker than this.
This became my tow bar from the moment I paid. I want my tow bar but no one seems to know where it is. Maybe you can find out.
Posted 4 years ago
Thank you for your comment. We are sorry to hear you experienced a problem with a member. If you contact us direct via the Contact Us page on our website, then select Complaint from the drop down box and complete the form we can look into this further for you.
Thank you.
BreakerLink
Posted 4 years ago
Part ordered, paid for, 2-3 days delivery promised. no show after 7 days . Emailed- no reply. Rang and was told out of stock. Thanks a bunch!
Posted 4 years ago
First 2 quotes i recieved showed up as £350 an £500 but when i rang them...both quotes ended up bein 679 an 959. Nothing close to the quotes given..
Posted 4 years ago
Thank you for your review.

Unfortunately as our suppliers are independent companies we have no control over their prices. It is very unusual for prices to change however it does sometimes happen if the supplier doesn't have as much information as necessary on the original request placed to confirm the item they have in stock is correct. We are sorry for any confusion or inconvenience that may have been caused by our suppliers.
Posted 4 years ago
Never received part
Posted 4 years ago
Thank you for your comment. We are sorry to hear you experienced a problem with a member. If you contact us direct via the Contact Us page on our website, then select Complaint from the drop down box and complete the form we can look into this further for you.
Thank you.
BreakerLink
Posted 4 years ago
I have been fobed of for the last 3 weeks on deliver dates by 2 companies that have quoted for parts. The first promised an engine within a week and it turns that they never released it from their yard. The second after they promised it would be here Thursday last week after booking it on the Tuesday.with much reluctance now after me calling them and them not replying have now informed me that they after sending an email to the garage on Saturday that it would be their Thursday. I have been without my vehicle for nearly a month due to their lies and ignorance.
Posted 4 years ago
Thank you for your review.

We can see by our records that you placed your first request via our system on the 19th July for the item you were after and received numerous quotes from our independent suppliers. Once you have selected a quote from a supplier and gone ahead with the purchase the transaction is between yourself and the supplier as here at BreakerLink we do not supply the items but are just the parts finder service. We are sorry to hear you have experienced these problems and if you go to our website and select contact us and choose complaint and fill in the online form we will try and speed up the supply of your item if possible.
Posted 4 years ago
We ordered 3 parts from Bellalure Ltd t/a Eco Car parts on 16 June 2016. They contacted us to say they had broken one of the parts and that they would refund us the £100.00. We have contacted them twice now and they have not refunded the money. So I would think very carefully before using this company in future.
Posted 4 years ago
Thank you for your comment.
We are sorry to hear you experienced a problem with a member. As our members our independent companies, your purchase would have been directly through them and not through ourselves. However, if you contact us direct via the Contact Us page on our website, then select Complaint from the drop down box and complete the form we can look into this further for you. Thank you.
BreakerLink
Posted 4 years ago
This breakers yard are a load of conmen, in my initial enquiry in early June I stated that the part MUST come from an 1800cc Zetek engine or it would not fit. I included this information on my order and Still they sent me the part from a 1600cc Zetek engine which obviously did not fit.
I then contacted Mr Wayne Corless of Metro Metal Recyclers, Riversdale Mill, Hacken Lane. Bolton, Lancs. BL3 1SJ in July Who assured me the problem would be sorted out.
It is now the 25th July and although I have tried to contact Mr. Corless on several occasions I'm afraid I will have to resort to legal action against him and his company as I have had no reply.
They owe me £28.00 for the wrong part supplied and postage costs to return it to them. I have now got the correct part from a different supplier for only £15.00 inc. delivery as I think over 6 weeks with my vehicle off the road was enough time (If they really intended to replace it or refund my money) to sort out the problem.
I do not recommend you to use this service at all and definitely steer well clear of Mr Wayne Corless and Metro Metal Recyclers.
Mr. Keith Osborne. Hampton, Middlesex.
Posted 4 years ago
Thank you for your review.

We are sorry to hear you have had an issue with one of our previous members.

Metro Metals terminated their membership with us on the 27th June 2016 as we believe they were having issues and were closing the business down. This may be why you have been having trouble contacting them.
We would advise it may be worth your while contacting paypal regarding your £28 before pursuing any legal action.
We are sorry for any inconvenience caused by Metro Metals.
Posted 4 years ago
Total rubbish one filthy mouldy part recieved the rest of the order not delivered no phone number for breaker link won't use again beware
Posted 4 years ago
Thank you for your review.

We can see by our system that you ordered your items from BM Recycling and we are sorry to hear you are not happy with the items that have been sent by this independent supplier.

If you contact us direct via the Contact Us page on our website, then select Complaint from the drop down box and complete the form providing all the details we can look into this further for you. Thank you. BreakerLink.
Posted 4 years ago
Had part delivered even garage said wrong part it has three month warrantee but breaker link say I have to send back at my expense and they will decide company is old am autos
Posted 4 years ago
Thank you for your review.

As you are aware we have been dealing with your complaint and have advised you that Oldham Autos have offered to send you a replacement item without the need to return the original supplied item. If you wish to proceed with this offer from Oldham Autos you will need to contact them directly.
Posted 4 years ago
My car is fairly rare but one 2nd hand price was over double the new main dealer parts price, the other almost double the price to get the item made.
Breakers need to get realistic.
Posted 4 years ago
Thank you for your review.

We are sorry to hear that the prices you were quoted were not in a reasonable range. Unfortunately as our suppliers are independent companies they set their own prices so we here at BreakerLink have no say on pricing.
Posted 4 years ago
Very dissapointed, ripped off by a company on this website which should not have been able to contact us if BreakerLink had been bothered to follow up on all the shocking reviews and complaints dating back to 2014. I find it hard to believe that no serious complaints before ours had been received by BreakerLink, i expected some protection against rip off merchants which has not happened.
Posted 4 years ago
Ordered and paid for gearbox from A&C AUTO SALVAGE (UK) LTD, took a week to be delivered despite being promised delivery in two days, then had the wrong gearbox delivered... almost a month later I still have the wrong gearbox and have had no refund despite being told gearbox will be picked up and refund had been processed. Car is still at garage I had to tow it too, whole episode has cost me a fortune. Absolute disgrace!.
Posted 4 years ago
Dear Customer,
Thank you for your comment. We are sorry to hear you experienced a problem with a member. If you contact us direct via the Contact Us page on our website, then select Complaint from the drop down box and complete the form we can look into this further for you.
Thank you.
BreakerLink
Posted 4 years ago
I paid £100.00 on 2nd june 2016 for 'ECU ' KIT TO
A -Z CAR CLININC LTD. I HAVE NOT RECEIVED THE PARTS TO DATE
I HAVE CONTACTED " AFAD " AT A -Z CAR EVERY DAY SINCE 3RD JUNE
HE KEEPS ON TELLING THE PARTS HAS BEEN SENT.
PLEASE HELP
Posted 4 years ago
Dear Customer,
Thank you for your comment. We are sorry to hear you experienced a problem with a member. If you contact us direct via the Contact Us page on our website, then select Complaint from the drop down box and complete the form we can look into this further for you.
Thank you.
BreakerLink
Posted 4 years ago
Used BreakerLink once and they very quickly got me quotations. However, CWS, the Company they provided specifically sent me a wrong part, I paid to have it returned and they still haven't given me my money back. I thought BreakerLink would have a vested interest in only having reputable Suppliers on their books.
Posted 4 years ago
Thank you for your comment. We are sorry to hear you experienced a problem with a member. If you contact us direct via the Contact Us page on our website, then select Complaint from the drop down box and complete the form providing all the details we can look into this further for you. Thank you. BreakerLink.
Posted 4 years ago
Renparts of Doncaster have taken my money and i have received nothing. I have phoned them several times and they tell me the same thing over and over to the point where i dont belive anything they say. And would never buy a single thing from them again
Posted 4 years ago
Thank you for your comment. We are sorry to hear you experienced a problem with a member. As our members our independent companies, your purchase would have been directly through them and not through ourselves. However, if you contact us direct via the Contact Us page on our website, then select Complaint from the drop down box and complete the form we can look into this further for you. Thank you.
BreakerLink
Posted 4 years ago
Needs to check the suppliers before agreeing to let them on there. I rather stupidly assumed that the high rating was because you did. I have been royally ripped off by one of them. Shame really as the idea was very good, but it's your name on the site and I would never have dealt with them had you not sent the details over. Thanks for nothing.
Posted 4 years ago
Thank you for your comment. We are sorry to hear you experienced a problem with a member. We do vet our members as much as possible before letting anyone on to our service. The star rating against each breaker however is actually generated by our customers having good or bad experiences with them so if the breaker you purchased the item from had a high rating it shows a lot of customers are having a good buying experience with them.
If you contact us direct via the Contact Us page on our website, then select Complaint from the drop down box and complete the form we can look into your issue further for you.
Thank you.
BreakerLink
Posted 4 years ago
BreakerLink is rated 4.70 based on 6,155 reviews