Border Motor Group Reviews

4.94 Rating 1,312 Reviews
99 %
of reviewers recommend Border Motor Group
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Own Driver
On-time Delivery
100%
Customer Service
Communication Channels
Live Chat, Telephone, Email
Queries Resolved In
Under An Hour
Read Border Motor Group Reviews

Write Your review

Tell us how Border Motor Group made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Very helpful and very good service
Helpful Report
Posted 2 years ago
Excellent service from John Armitage, Sales Exec.
Helpful Report
(Skoda Dumfries) - Posted 2 years ago
Thanks very much for the 5 Star Review
Posted 2 years ago
Excellent service from John Armitage,as on previous sales. Always a warm welcome from staff at Dumfries. We would recommend company to everyone.
Helpful Report
(Skoda Dumfries) - Posted 2 years ago
Thanks for the 5 Star review Sheila
Posted 2 years ago
I have just bought a car from Hyundai at border motor group from mark who was excellent he couldn’t do enough and I would 100% deal with them again
Helpful Report
(Hyundai Carlisle) - Posted 2 years ago
Thanks for your 5 Star Review Barry
Posted 2 years ago
Well informed staff who go the extra mile. Take time to explain the workings in our new car. Would recommend John Armitage the salesman,when we were purchasing the car and on the delivery day. He was very professional and thoughtful and did not rush the process. Many thanks to him.
Helpful Report
(Skoda Dumfries) - Posted 2 years ago
Thanks for your kind words and 5 Star Review David
Posted 2 years ago
Very disappointed with the service and whole buying experience I had from Border Motor Group and in particular the service received from Lawries. Instead of trying to make things better these guys try everything to wingle out of a situation and know how to annoy a customer. Car sold was not as described and I haven't even received a call from the General Manager (Gemma Morrison) as promised by the Sales Coordinator Ross Livingstone. I travelled a long way to collect this car based on what I was told only to be let down with a poor buying experience and poor description and a questionable service stamp in the book. I had to point out to the sales guy on hand over day that he was actually handing me over paperwork for another vehicle (Attention to details - NIL) Purchased in excess of 30 cars in the last 5 years this was the first time I decided to buy used and a VW branded car. Suprised the cheapest car I've ever bought at £23k and the worst service I've ever had. I have had to raise an official complaint with VW head office and also forced to raise my concerns with trading standards and the Motor Ombudsmen. If your considering buying a car from these guys be sure to check all the paperwork and take everything your told with a pinch of salt as when things go wrong they will look for every excuse to not help. Do yourself a favour and pick a different garage. The highlight of my experience in buying a car from Lawries and the border group was the train trip up to Dumfries and the views from the train window. Wish I could have said the same about the buying experience. I'm giving this a one-star review as the chap who came to collect me from the station was the nicest person in this buying chain if I was able to grade this with no stars I would have no hesitation doing this. (Can't remember the chaps name but I remember him telling me he was an ex-policeman)
Helpful Report
Posted 2 years ago
Good morning James, we take take customer concerns extremely seriously and are very disappointed that you feel this way about your recent purchase. I have spoken to the team about your concerns and they have assured me that (after checking the vehicle over for 30 minutes) you did not highlight any concerns. After collecting the vehicle you did then contact us with a couple of concerns which we agreed to rectify straight away. If you would like to contact me at marketing@bordermotorgroup.co.uk if you require anything else clarifying. Regards Richard, Group Marketing Manager.
Posted 2 years ago
John could not have been more helpful. Almost made parting with our money a pleasure. Would highly recommend John and Border Skoda.
Helpful Report
(Skoda Dumfries) - Posted 2 years ago
Everything went smoothly. Staff are able to address all questions and concerns.
Helpful Report
Posted 2 years ago
David was fantastically friendly and helpful, would recommend this garage to anyone.
Helpful Report
(Skoda Dumfries) - Posted 2 years ago
Very helpful and informative a pleasure to do business with.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Listened carefully to requirements. Good information and care.
Helpful Report
Posted 2 years ago
The service we received from John makes dealing with Border Motor Group a great pleasure, everything explained in great detail and nothing any problem.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Perfect simple transaction very helpful sales dept
Helpful Report
Posted 2 years ago
Excellent sales process with David Kirkwood. Very customer focussed. Car well prepared We will be back!
Helpful Report
Posted 2 years ago
Excellent service. Very helpful staff. all questions answered either by sales or technical staff. Have used Border Toyota since the late 90's. Will use them again in the future.
Helpful Report
Posted 2 years ago
All staff efficient and helpful.
Helpful Report
Posted 2 years ago
Davis was very knowledgable and understood my disability and needs of my car. He always contacted myself buy phone on every step of the process. Nothing was a problem. A very helpful man.
Helpful Report
(Skoda Dumfries) - Posted 2 years ago
Excellent customer service and courtesy. Everything explained in full. Would buy from Border Toyota Again
Helpful Report
Posted 2 years ago
Pleasant salesman with efficient service, thank you
Helpful Report
Posted 2 years ago
Excellent service and excellent value for money!
Helpful Report
Posted 2 years ago
Border Motor Group is rated 4.94 based on 1,312 reviews