boobydoo Reviews

4.61 Rating 150 Reviews
90 %
of reviewers recommend boobydoo
Read boobydoo Reviews

About boobydoo:

We are boobydoo, the UK’s leading sports bra specialist.
We provide women with the support they need to tackle their exercise goals without having to worry about their boobs.

Visit Website

Phone:

01335 348015

Email:

info@boobydoo.co.uk

Location:

boobydoo ltd, Unit 12 Parker Centre Industrial Estate, Mansfield Road

Write Your review

Tell us how boobydoo made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
Drag files here or browse
(Supported files: jpg, png, mpeg, ogg, mp4 & webm)
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Please note that we may share your email with the company to verify your order.
I am a PT and a size DD Group Fitness instructor. I wear at least one sports bra a day, often having multiple changes throughout the day so i go through ALOT of sports bras. Boobydoo have a lot of really good brands that i like, i would give them 5 stars BUT ive had trouble with the Freya brand bras that i purchased, i bought one and loved it, bought an idential second which was a completly different material and very rigid. As soon as id recieved the second and annoyingly cut the tags off, the first Freya completly came apart. All the threads round the body seemed to almost dissolve. I contacted Boobydoo, who contacted Freya and nothing despite several prompts from me. Stings a bit to get 3 wears out of a £40 bra. If it was a physical store i thik it would be easier to get a resolution. Ill stick to the brands that i trust now.
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Hi Marigold, thank you for taking the time to leave us a review. We are sorry to hear you have experienced an issue with one of our brands in the past and I apologise if this was not resolved. I had a look at your order history and it does seem that you ordered 2 different Freya Sports Bras. If this is the case, then the fit and style of them would not be the same. If you do ever experience any issues with sports bras in the future please do get in touch with us. Despite being an online shop we take our customer service very seriously and strive to ensure all of our customers are happy. Thanks, Jess and the boobydoo team.
Posted 2 weeks ago
Great website and service, but the bras were a terrible fit on me. The bra kind of separated my bosoms and sent them out to the side, my bf found this hilarious! Unfortunately, this bra was the only option in my size (32G/GG).
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Hi Amy, thank you for your review. Sorry to hear your selected bra was not a great fit for you. If it is maternity bras you are looking for we do have boob design available in a 32-44 band, A-G cup https://www.boobydoo.co.uk/maternity-sports-bras/boob-design. If it is other bras you are looking for then we do have some different choices available in your stated size. If you would like any further assistance in finding a sports bra please feel free to email us on info@boobydoo.co.uk. Thanks, Jess and the boobydoo team.
Posted 3 weeks ago
Pleased with the sports bra and service but disappointed that the discount code for your sister site Everydae which you sent with my order was not valid.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Hi Julia, Thank you for your review. We are pleased to hear that your recent order with boobydoo was suitable for you however, we are sorry to hear that your recent experience with our sister site everydae was not the same. We have sent you a separate email with a discount code you are able to use on everydae that offers the same discount as the card you received in your order. If you have any further questions or need further assistance please do send us an email: info@boobydoo.co.uk and we would be more than happy to help. Thanks, Millie and the boobydoo team
Posted 1 month ago
Waiting on package
Helpful Report
Posted 3 months ago
Hi Cynthia, Thank you for your review. I am sorry to hear that you are still waiting on your order to arrive with you. We have sent you a separate email providing you with your delivery information for your order and I can only apologise for this delay. Thanks Millie and the boobydoo team
Posted 3 months ago
Cup size seems huge on me but I just got my regular size. The bra is comfy but the centre boning pulls away from my chest making me think the back size is made smaller and cup size bigger. Shame as it’s a nice looking bra
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Roxanna, Thank you for your review, I am sorry to hear that your recently purchased sports bra was not suitable. If the Panache Sports Bra is correctly fitted it's a comfortable and supportive sports bra for all activities . We do offer a free fit check service: https://www.boobydoo.co.uk/get-a-fit-check. A fit check service would allow you to check the fit of your sports bra with us and allow us to and advise you on the correct size for you in your preferred style. Thanks Millie | the boobydoo team
Posted 4 months ago
Fast delivery
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hi Dawn, Thank you for your review, we are happy to hear that your delivery was suitable! We always look to provide our boobydooers with the perfect service as well as with a perfect sports bra. Thanks, Millie and the boobydoo team
Posted 4 months ago
I used the quiz to find out which bra would be right for me and bought the first that was suggested as it looked the most me. It's a bit tight in the band but not really enough to warrant getting it exchanged to the next size up. I like that the straps are adjustable.
Helpful Report
Posted 4 months ago
Hey there, thank you for your review! Sorry to hear that the Sports Bra Finder didn't quite get your size right. If you want any more personalised fit advice, please get in touch with our team and use our Fit Check service or book a virtual fitting. :) Thanks Charly and the boobydoo team
Posted 4 months ago
boobydoo is rated 4.61 based on 150 reviews