allbeauty Reviews

4.62 Rating 1,976 Reviews
91 %
of reviewers recommend allbeauty
Merchant Metrics
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Courier, Postal Service
Average Delivery Time
Next Day
On-time Delivery
Greater than 75%
Accurate And Undamaged Orders
Greater than 84%
Customer Service
Communication Channels
Email, Live Chat, Telephone
Queries Resolved In
Under An Hour
Read allbeauty Reviews
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
service is so bad if you order anything the delivery will not arrive in time .If you return anything they don't give you your money back . on the 5th January 2022, i return the perfume through hermes am send them to return label still couldnt find
Helpful Report
Posted 2 days ago
Further to your review, we do apologise that it is taking longer than usual for us to receive and process your return. I can confirm that we are currently looking into this further with our delivery agent. We will be back in contact with you directly as soon as we have received an update from them.
Posted 11 hours ago
I have yet to receive my purchase
Helpful Report
Posted 4 days ago
Further to your feedback, we are sorry to hear that your parcel is taking longer than expected. Unfortunately, there are some severe delays within the delivery service that means your parcel will take a little bit longer than expected to arrive.
Posted 3 days ago
Horrible, I ordered Dec 31 and i still haven't received my product yet.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Further to your feedback, we are sorry to hear that your parcel is taking longer to arrive than expected. We can see that your parcel is now in the US with USPS and should be with you soon.
Posted 1 week ago
Very disappointed, I ordered a perfume for my friend for her birthday. And they sent me the wrong perfume … now I have no birthday present to give her
Helpful Report
Posted 1 week ago
I haven't received my order yet. It's been so long since I order it that I actually forgot about it until I received this review request.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Further to your feedback, we have looked into this for you and can see that this parcel is currently with USPS and is due for delivery soon. You can track this yourself using the details provided in the email sent to you.
Posted 1 week ago
Why are you asking me to review when I don’t even have the product yet.!
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Further to your review, we do apologise for this. We can confirm that the majority of orders are delivered to the United States within 4 - 6 business days, however due to delays along the way, it can take up to 20 working days for orders to arrive.
Posted 2 weeks ago
I ordered my perfume the 22nd of december and still haven't got it. It was a present for my wife the 30th of december.
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Further to your feedback, we are sorry to hear that your parcel is taking longer than expected to arrive. Unfortunately due to Brexit and Covid-19 there are some significant delays within the delivery service and for this we do apologise.
Posted 2 weeks ago
Even if I haven't received my order yet, you ask me a review about my experience again and again. I am still waiting.
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Further to your feedback we have checked the tracking and can see that the parcel is on its way and should be with you shortly
Posted 3 weeks ago
No comment !! Not et receiced .
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Due to the recent upheaval caused by Brexit, our shipping procedures have changed. Items to Europe will always clear customs in Venlo before travelling to their destination. As this item is currently travelling between Venlo and Belgium, your tracking will not update until the package arrives in your local area.
Posted 3 weeks ago
Purchased something 10 days ago, but still have not received it…Was supposed to be for Christmas presents…
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Further to your feedback, Your parcel was dispatched on the 21st of December and our estimated delivery 5-7 business days with a maximum of 12 business days for delivery. I have checked the tracking and can see that the parcel is on its way to you.
Posted 3 weeks ago
Having used allbeauty many times and been pleased with my purchases this time I was not Ordered 100ml bottle Tom Ford perfume only to find the perfume had either been diluted or it was very old. Having paid over £100 will not be using this site again.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Further to your feedback, we are sorry to hear that you received an item you are unhappy with. We can confirm that all items should arrive exactly as you should find them in a store. As you have not contacted us directly regarding this matter someone from our Customer Support team will contact you directly to offer further assistance with this.
Posted 1 month ago
Geen berichten over het niet kunnen leveren. Summiere communicatie. Als klant wil je graag weten waarom je pakket er nog steeds niet is. Na 2 weken nu nog niets ontvangen omdat het product niet voorradig is. Dit weet ik sinds gisteren pas. En ik moet er zelf mee komen. Het voelt absoluut niet goed.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Naar aanleiding van uw feedback vinden wij het jammer om te horen dat u hier niet tevreden over bent. We kunnen aan je tracking zien dat dit op 19 november is afgeleverd, als je dit niet hebt ontvangen, neem dan rechtstreeks contact met ons op voor verdere hulp.
Posted 2 months ago
I would love to leave a review but unfortunately I have still not received it
Helpful Report
Posted 2 months ago
Further to your review, we are sorry to hear that you have not received your parcel. We can see that you have been in touch with us directly with our Customer Support team and this has now been resolved for you.
Posted 2 months ago
i haven’t yet received my order very disappointing!!!!!
Helpful Report
Posted 2 months ago
Further to your review, we are very sorry that your order hasn't arrived. We will contact you directly to resolve this for you.
Posted 2 months ago
I haven’t received the goods yet
Helpful Report
Posted 2 months ago
Further to your feedback, We are sorry to hear that your order is taking longer than normal, We can see you are in direct contact with our customer service team and this has been resolved for you.
Posted 2 months ago
I ordered an expensive bottle of aftershave which was supposed to arrive in 48 hrs - it never arrived and after speaking to Customer Services waited another 3 days after which it didn’t arrive so spoke again to Customer Services who then gave me a refund. It was an anniversary gift - totally unacceptable.
Helpful Report
Posted 2 months ago
Further to your feedback, we are very sorry to hear of the issues you experienced with your order. Unfortunately there was a technical issue at the time which was causing some parcels to be delayed. This has now been rectified. We can see we had resolved this for you when you contacted us directly.
Posted 2 months ago
I am very disappointed I ordered an aftershave on the 12th October it has still not arrived, speaking to customer services they have checked it for me and re ordered another one, which I have yet to receive! This was for a birthday present so it if it ever does come it will be late, not to mention it was an expensive one .
Helpful Report
Posted 3 months ago
Further to your review, we are sorry that your order hasn't arrived. I can see that we have resolved this for you and the replacement parcel is due to be delivered today. If we can be of any further assistance please let us know.
Posted 2 months ago
Ordered two Perfum since 12th of Oct up till now I never get it and it’s showing on helms that they have delivered which they didn’t strange won’t buy from this site ever again
Helpful Report
Posted 3 months ago
Further to your feedback, we do apologise for your order not being delivered. I can see that you have been in contact with us directly where we have resolved this for you.
Posted 2 months ago
Product didn’t even arrive. Shocking.
Helpful Report
Posted 3 months ago
Further to your review, we are very sorry to hear that your order hasn't arrived. I can see that you have been in contact with us directly where we have resolved this for you.
Posted 2 months ago
This is not original montale ,box isnt the same colour as original
Helpful Report
Posted 3 months ago
We can confirm that all our products are indeed brand new and boxed as they would be in a high street store.. I can see that we have not been contacted regarding this and one of our customer service agents will contact you directly.
Posted 3 months ago
allbeauty is rated 4.62 based on 1,976 reviews