afrodrops Reviews

4.9 Rating 92 Reviews
99 %
of reviewers recommend afrodrops
Read afrodrops Reviews
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
Spent over £20 on items and nothing has come I’m not happy where is my refund!!!
Helpful Report
Posted 6 months ago
Hi Merlina, Apologies you've had issues with your order. We took a look at your tracking information and after several failed deliveries, your package was returned to our warehouse. Your order was dispatched on the day you placed your order - apologies Royal Mail weren't able to successfully deliver your order on this occassion. Thank you for choosing to shop with us and we're sorry to hear your experience wasn't what you expected. 😔 Your refund has now been processed. Thanks!
Posted 5 months ago
afrodrops is rated 4.92 based on 92 reviews