Advantage Media Reviews

4.48 Rating 21 Reviews
86 %
of reviewers recommend Advantage Media
Merchant Metrics
Customer Service
Communication Channels
Email
Read Advantage Media Reviews

About Advantage Media:

Advantage Media employs over 30 talented people and uses the latest printing technologies and top of the range presses to produce vibrant and affordable full colour print throughout the United Kingdom.

We love helping individuals, businesses and charities and our experience means we are best placed to advise our customers, in both understanding their needs and offering products designed specifically for them.

We pride ourselves on producing all of our products in house.

Visit Website

Phone:

01493 334600

Email:

mail@advantagemedia.co.uk

Location:

Advantage MediaCharles StreetGreat Yarmouth

Write Your review

Tell us how Advantage Media made you happy
Help future customers by talking about customer service, price, delivery, returns & refunds.
Minimum 10 characters
Would you like to add a photos or videos?
Strengthen your review by uploading photos & videos.
What's your name?
Leave this blank if you'd like to publish your review anonymously.
(Optional)
What's your email?
We need your email address to verify that your review is genuine
Anonymous
Anonymous  // 01/01/2019
I stopped using them is because my flyers hadn’t been trimmed properly and when I asked for a refund they were extremely reluctant. After I sent photos they wanted me to send the whole batch back so they could inspect them.

I get better value for money and less hassle elsewhere
Hi Sam.

I've just looked into this and can see there was some issue with the trimming of your flyers back in 2018 due to a bleed issue. I can also see that we offered to either reprint these on a same day service or refund your full order total as account credit. I can also see you were unhappy with both of these options, so we then offered to refund your order in full if you returned the item to us.

I hope you can appreciate that occasionally things do go wrong and we always try to put them right. We would never quibble when we've made a mistake and would always fix the problem as a matter of urgency. Unfortunately in this instance we were unable to fix the issue due to your constraints.
Advantage Media is rated 4.48 based on 21 reviews