Read all Alan Wadkins Tool Store reviews.
Keith Haywood
Verified Buyer
"Ordered Makita Chuck Sunday 18 11 18 still not received item Friday 23 11 18 was told it had been dispatched On Monday but checking my account on line still awaiting despatch was told not to take any notice of this as you do not update this information until it had been received I do not see any point of this type of tracking very disappointed with service up to no"
Posted 4 months ago
Hi Keith
I have checked into your order for you and your item has left us on Monday via royal mail which was sent 2nd class recorded as per all royal mail orders. We have found a few royal mail deliveries are taking longer at present due to the time of yeah and the busy spell they are having so would expect it to be with you today if not tomorrow at the latest.
Sorry for any inconvenience
Martin

Martin
Posted 4 months ago
Alan Wadkins Tool Store is rated 4.87 based on 1,114 reviews

Start Your Free Trial Today

Send 400 review invitations for FREE!

Activate Your Account

Book your activation call by clicking the button below. Or call us now on 0116 350 0610 . Book a Call

Alice, Customer Support