Tanes
Low quality product and service. Avoid
Helpful Report
Hi Tanes,

I'm sorry to read your review. I have spoke to our Customer Service team and, apparently the item you purchased didn't come with the valve that should have been included. Apologies for this. You requested a return which we have agreed to but we would have been more than happy to send you the valve that was missing next day.

Kind regards,
Debbie
Empire Supplies Ltd is rated 4.36 based on 238 reviews

Start Your Free Trial Today

Send 400 review invitations for FREE!

Activate Your Account

Book your activation call by clicking the button below. Or call us now on 0116 350 0610 . Book a Call

Alice, Customer Support

Start Your Free Trial